Categorieën aanmaken om beter gevonden te worden?

1
Hallo! Ik had even een vraagje, ik ben nog niet zo'n held in Seo/gevonden worden in google (al begint het al aardig te lukken met belangrijkere zoekwoorden).

Maar hoe zit het met categorieën aanmaken om beter gevonden te worden? Met de meeste zoekwoorden wordt toch mijn homepage het eerste gevonden ipv specifieke categorieën die linken vanaf bijvoorbeeld mijn homepage buttons naar categorieën zoals rockabilly, pin-up etc die ik vanaf het begin al had aangemaakt. Als je bv zoekt op 'petticoat online kopen', dan wordt m'n shop wel gevonden specifiek op de categorie Petticoats, maar pas op de 3de pagina.

Kan ik hier meer werk van maken om beter gevonden te worden? Bijvoorbeeld ipv een algemene categorie 'jurken' ook een categorie swing jurken, jaren 50 jurken etc aan te maken? Deze categorieën zijn dan niet zichtbaar op de shop (wel actief, maar niet in menu's/submenu's te vinden) net zoals bv http://lookslikevintage.nl/Rockabilly-baby.

Hopelijk kan iemand mij hier wat wijzer in maken ;). Alvast bedankt!
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.