Feedback van zanden Sportprijzen

1
Hallo

Graag zou ik wat feedback van mijn sitehttp://www.vanzandensportprijzen.nl willen ontvangen. Ik ben sinds kort online en we verkopen sportprijzen, medailles etc. Ik adverteer via adwords en bing en heb ook een affiliate die regelmatig een klant oplevert, echter merk ik dat de conversieratio erg laag ligt, iets wat ik niet verwacht aangezien je niet zomaar op "Sportprijzen" zoekt...

Mijn vraag is dan ook, waarom bestellen mijn bezoekers niet?

Re: Feedback van zanden Sportprijzen

3
Persoonlijk vind ik de site een beetje saai en braaf. Heb je geen leuke foto's van prijswinnaars met jullie bekers? Dat spreekt toch veel meer aan. (uiteraard met toestemming) Kleuren mogen ook wat sprankelender. Je kunt het strak en modern houden met wat kleur.

De logo's van de betaalmethoden mogen duidelijker in beeld, net als het winkelmandje.

Je adresgegevens bij pagina contact zijn niet compleet.

Pagina speciale aanbiedingen is leeg? Haal 'm dan weg.

Pagina veel gestelde vragen bevat geen informatie over de betaalmogelijkheden, levertijd, enz.
Klanten vinden dat juist belangrijk. De levertijd en de betaalmethode staat bij de welkomtekst op de homepage, maar ervaring leert dat er slecht gelezen wordt. Ik zou dat duidelijk in beeld zetten.

Succes!