Capayable

1
Is iedereen al bekend met Capayable? Uiteraard spreek ik voor eigen parochie maar dit scheelt behoorlijke kosten.
Mocht iemand vragen hebben, kijk op http://www.capayable.com en maak de berekening t.o.v. uw huidige aanbieder. Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze graag.

Re: Capayable

2
Juist... erg duidelijk zijn jullie in ieder geval niet.. je kunt mij niet vertellen dat je er niets aan wilt verdienen.

Re: Capayable

3
Waar moeten we nog aan werken m.b.t. de duidelijkheid? We horen het graag, tevens is het inderdaad geen gratis dienst. Maar de kosten kunnen zeker minder.

Re: Capayable

4
Heb je even?

- Geen telefoonnummer
- Geen KvK nummer
- Geen informatie over tarieven
- Geen informatie over voorwaarden (uitbetalen, garanties etc)
- Geen informatie over integratie

Oh, en dat je Twitteraccount gehackt was wekt ook niet veel vertrouwen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Capayable

5
Wat is dit voor een semi-advertentie..

Ik bedoel adverteer je bedrijf; of doe het niet. Maar ga niet uit de persoon spreken in naam van je bedrijf die in persoon spreekt, ofzoiets.

Een simpele tarievenlijst in plaats van een 'besparingscalculator' zou voor mij al een stuk aantrekkelijker zijn. Wil graag direct weten wat de kosten zijn, per bestelling en of er jaarlijkse/maandelijkse kosten aan vast zitten.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: Capayable

6
Bedankt voor de feedback. KVK nummer zullen we toevoegen.
De overige gegevens staan er op vermeld. Links op de site.
U kunt uw gegevens in het rekenvoorbeeld invullen en inzicht krijgen in de tarieven.

Re: Capayable

7
PvdG schreef:Bedankt voor de feedback. KVK nummer zullen we toevoegen.
De overige gegevens staan er op vermeld. Links op de site.
U kunt uw gegevens in het rekenvoorbeeld invullen en inzicht krijgen in de tarieven.

Ik zou het toch iets duidelijker vermelden, het was mij in elk geval nog niet opgevallen. Daarnaast, als ik wil mailen wil ik mailen en geen contact formuliertje invullen.

Het zou best interessant kunnen zijn, maar dan moet er toch echt meer informatie komen.

Re: Capayable

8
Daar gaan we direct werk van maken om dit duidelijker en beter zichtbaar te maken.
U zult de gevraagde informatie snel op de website vinden. Dank voor de feedback.

Re: Capayable

9
Daar gaan we direct werk van maken om dit duidelijker en beter zichtbaar te maken.
U zult de gevraagde informatie snel op de website vinden. Dank voor de feedback.

Re: Capayable

10
PvdG schreef:Bedankt voor de feedback. KVK nummer zullen we toevoegen.
De overige gegevens staan er op vermeld. Links op de site.
U kunt uw gegevens in het rekenvoorbeeld invullen en inzicht krijgen in de tarieven.
Nee dat krijg je niet, want je krijgt een besparing. Bedoel wat heb ik daar nou aan? Ik kan er niets mee, want nu weet ik nog niet het verschil. Moet ik het eerst apart uitrekenen wat ik nu kwijt zou zijn en dat zou dan inhouden dat ik bij jullie €11,80 goedkoper uit ben (10 bestellingen x €20,- met fee van 3,25% en vast €1,65). Dit wordt zo aangegeven en verder moet je het er maar mee doen.

Ik wil gewoon in één oogopslag zien wat het is, niet hoeveel ik goedkoper uit ben dan. Wat zijn de maandelijkse kosten, opstartkosten, aantal % en het vaste bedrag per bestelling.
Afterpay is ook al vaag geworden en nu dit weer.