Zou uw hier bestellen

Peiling eindigde op 16 april 2014 Je mag 1 optie selecteren

ja (Geen stemmen)
nee
Totaal aantal stemmen: 6 (100%)
ja met verbeteringen (Geen stemmen)
Totaal aantal stemmen: 6

Re: Webshop beoordelen

3
Zoals PaulG zegt en de site is verschrikkelijke qua kleur, laadtijd en dan uiteindelijk zat je te wachten op de chat en social media iconen!

Re: Webshop beoordelen

4
ik zie door de bomen het bos niet meer! kleur zijn advies webbouwer.

wat zouden jullie voor kleuren aanraden! mijn voorkeur zou dan groene achtergrond en witte pagina!

ik zal de punten morgen in het gesprek met de designer meenemen.

mocht nog iemand aanvullende punten hebben hoor ik dat graag.

dank voor de antwoorden.

mvg. patrick
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop beoordelen

5
duurzameenergienl schreef:ik zie door de bomen het bos niet meer! kleur zijn advies webbouwer.

wat zouden jullie voor kleuren aanraden! mijn voorkeur zou dan groene achtergrond en witte pagina!

ik zal de punten morgen in het gesprek met de designer meenemen.

mocht nog iemand aanvullende punten hebben hoor ik dat graag.

dank voor de antwoorden.

mvg. patrick
Dan heeft hij last van kleurenblindheid, want echt ik krijg last van mijn ogen bij de footer. Die links op dat groen en de plaatjes rechts is echt terrible.

Het menu komt op deze manier chaotisch over. En het is 14:07 in de middag, maar zou met niemand kunnen chatten? Waarom ook die chat? Haal je daar veel bestellingen uit?

En dan ga ik naar klantenservice en is de tekst in ene blauw en ook nog klein en het is echt niet fijn om het te lezen.

Re: Webshop beoordelen

6
Ik heb nergens (misschien niet goed gezocht, maar dan nog) verzendkosten gevonden. Ik wil liever niet voor verassingen staan.
Groene achtergrond mag dan wel op ecologisch of duurzaam wijzen, maar dit soort groen wijst op niet degelijk en rommelig.
Ik was verward dat ik meteen naar een andere pagina doorverwezen werd.
Chat venster links onderaan vind ik goed. Jammer dat je offline was, dan verberg je het misschien beter. Bovendien kom ik als ik op een categorie druk op een andere webpagina, dat zal wel z'n redenen hebben, maar het verward me wel.

Als je er nog goed aan werkt kan je product misschien wel aanslaan, dus werk aan de winkel!
Duurzaam, verantwoord en houten speelgoed bij speelgoed Kiki
Check hier onze webshop met de leukste gezelschapsspellen!

Re: Webshop beoordelen

7
Wat kiki zegt over de categorieën vind ik ook erg vreemd.
Bij welke winkel koop je nu? De url is normaal de winkel. Maar de winkelwagen gaat gewoon gevuld mee naar de urls en uit de verschillende shops komt het bij elkaar.
Waarom is hiervoor gekozen? SEO?
De browser weet ook niet goed wat erbij hoort en haalt zo bijv een javascript steeds opnieuw op omdat de cache naar de url kijkt. Ook worden er per url cookies weggeschreven.
Vind dit erg verwarrend en lijkt me voor een consument niet echt vertrouwen wekken.

Re: Webshop beoordelen

8
hallo,

dank voor jullie antwoorden.

er is voor een multistore magento gekozen om de SEO op advies!
je werkt hier met een backoffice en allemaal verschillende URLs.
misschien verkeerde keuze, moet even kijken wat ik hieraan kan doen!

als ik de kleur stelling aan laat passen dan komt de hele shop meer tot zijn recht??? denk ik.

hoor graag als iemand nog iets heeft op te merken.

thanks.

mvg. patrick