Persartikel juist inzetten

1
Dat de pers goede reclame is, daar twijfel ik niet aan. Ze publiceerden met veel plezier een artikel over de lancering van onze webwinkel: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 7_01058714

Echter heb ik niet in de hand wanneer men het publiceert, dus heeft bovenstaande krant het al gepubliceerd. Goede reclame, maar ik wil er meer uit halen.
Het is jammer dat mensen niet meteen kunnen gaan kijken op onze webwinkel omdat deze nog in opbouw is, het artikel later laten publiceren bleek moeilijk. Hoe kan ik hier toch nuttig gebruik van maken om de start van de webwinkel een duwtje in de rug te geven?

Bovendien verschijnt over enige tijd nog een tweede artikel in een andere krant, ze zijn blijkbaar geïnteresseerd in ons verhaal.

Alvast bedankt voor tips, opmerkingen en raad!
Duurzaam, verantwoord en houten speelgoed bij speelgoed Kiki
Check hier onze webshop met de leukste gezelschapsspellen!

Re: Persartikel juist inzetten

2
Spijtig van de ongelukkig timing inderdaad. Zo verzilver je de aandacht niet.

Kun je niet — effe gauw op z'n Hollands — een formuliertje online zetten waarmee belangstellenden zich op je nieuwsbrief kunnen abonneren? Of waarmee ze bij de lancering een aardige attentie of korting krijgen?
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.