Goedlopende webshop gezocht voor mijn schilderijen.

1
Ik zoek een enthousiaste webwinkelier die een goedlopende webwinkel heeft en wil proberen mijn schilderijen te verkopen op basis van dropshipping. Ik zorg er dan voor dat de schilderijen paraat zijn voor verzending. Er zijn er op dit moment nog een stuk of 15 die deelnemen aan twee verschillende exposities. Vanaf mei kan ik ze paraat hebben voor dropshipping. Ik zou het voor een periode van drie maanden willen proberen.

Mijn schilderijen staan nu nog te koop op: http://www.boordevolstijl.nl Deze webwinkel moet straks een webwinkel worden met enkel modeaccessoires. Alle woonaccessoires zijn momenteel in de opruiming in shop in shop winkels en deze schilderijen mag iemand anders voor me verkopen tegen een leuke winstmarge en op basis van dropshipping.

Re: Goedlopende webshop gezocht voor mijn schilderijen.

3
Misschien een idee voor een nieuwe webwinkel XD. Overkoepelende webshop waar meerdere artiesten hun werk kunnen verkopen ipv 100'en kleine webshops waar elke individuele artiest verkoopt. (gaat snel verder voordat er teveel ideeën naar boven borrelen).

Kun je misschien ook eens kijken naar etsy of iets dergelijks? Dat zijn wel echt al bekende platformen voor kunst/kleding/zelfgemaakte dingen waar je een eigen shop in kan openen.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.