Magento en Nederlandese factuur vertaling

1
Onlangs probeerde ik een magento webshop op te zetten. Echter worden sommige delen van de webshop en de PDF (print) factuur niet vertaald.

Dit terwijl de referentie in de Mage_Sales.csv bestanden gewoon goed staan. Ik heb gewoon de standaard en nieuwste versie van Magento, dus ik vrees dat meer mensen hier mee te maken hebben gekregen en ben daarom benieuwd of iemand een oplossing weet.

Voorbeeld:

Invoice # -> Factuur # werkt niet en blijft gewoon Invoice #.

Bedankt voor het bekijken van mijn bericht.
Webwinkel veiligheid testen

Re: Magento en Nederlandese factuur vertaling

2
Tja het vertalen bij Magento is een drama! Je zoekt je soms een ongans van waar het nu precies zit. PDF factuur gebruik ik ook, maar heb daar een module voor geïnstalleerd om fatsoenlijke facturen die aan de wet voldoen uit te printen. Dus had ik daar al een ander bestand van vertaald.

En wat ik soms ook doe is Invoice vertalen zonder #, dat zou ook kunnen werken. Er hoeft ook maar een . in te zitten maar zit de vertaling buiten de . vertaal dan beide.

Dus zo:
No products selected. - Geen producten geselecteerd.
No products selected - Geen producten geselecteerd

Eén van de twee wordt dan gepakt. Ze zijn totaal niet consequent geweest met . buiten de vertaling te zetten. En ja als er ook meerdere mensen aan werkt, houd het ook op uiteraard, iedereen heeft zijn eigen gedachte daarover.