Groothandel/winkel gezocht met effen babykleding

1
Hallo,

Ik ben voor mijn webwinkel op zoek naar verschillende producten:

- longsleeves baby verschillende (vrolijke) kleuren maat 50 t/m 92
- T-shirts verschillende (vrolijke) kleuren maat 50 t/m 92
- T-shirts vanaf maat 92
- longsleeves vanaf maat 92
- mutsjes
- rompertjes

Alles onbedrukt en in normale maten, vaak zitten er gaten in maten of is het nog nodig om bij meerdere groothandels/winkels te bestellen. Voorheen gebruikte ik hema/zeeman/wibra producten maar hier is het steeds moeilijker om iets te krijgen.

Funnies ken ik al maar die hebben maar een bepaald aantal kleuren en een rare hals.

Is er iemand die mij tips kan geven? Ik ben op zoek naar wat stabiliteit na dik een jaar overal en nergens producten te halen. Ik heb een kvk en btw nummer maar mijn bestellingen gaan om niet al te grote aantallen in een keer.

Groetjes Yvonne

Re: Groothandel/winkel gezocht met effen babykleding

2
Hallo Yvonne en welkom op het forum

Via http://www.itru.nl/leverancier/rubriek/ ... ccessoires een overzicht van groothandels bedrijven. Wellicht zit er wel een goed tussen.

Overigens kun je via beurzen met leveranciers in contact komen van alle soorten kinder en babykleding.

succes met je zoektocht
William
Itru InkoopPortaal met een compleet overzicht van Groothandels, Fabrikanten, importeurs, Distributeurs en Dienstverleners. http://www.itru.nl

Re: Groothandel/winkel gezocht met effen babykleding

3
Hoi William,

Bedankt voor de tip en de link. Zodra ik kan zal ik eens zoeken naar een beurs, vaak is dit al lastiger als je een vaste baan hebt en dit ernaast doet.

Ik heb helaas niet gevonden wat ik precies zoek ik wil graag 1 vast adres en vrolijke kleurtjes. Hopelijk heeft iemand nog een tip!

Groetjes Yvonne
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.