‘Denk niet zwart, denk niet wit. Denk niet zwart-wit.’
Ik volg je hierin zijdelings maar is het misschien zo dat je te snel een bepaald resultaat wil bereiken? Het kost nu eenmaal tijd op een schare fans (klanten) op te bouwen.
Tenzij je de weg van een Zalando volgt en een enorm reclame budget heb natuurlijk
Anders moet je gewoon geduld hebben, mits je natuurlijk wat geluk heb dat je concept ook wil aanslaan.
Dat geduld is iets wat er mist heb ik het vermoeden. Werk gewoon eens een jaar tot 2 jaar aan naamsbekendheid.
Zowel online maar ook offline.
Door alle beschikbare info tegenwoordig moet een mogelijke klant je al 6-8 keer gezien hebben wil je naam blijven hangen.
Lezen je je nieuwsbrief; komen ze met regelmaat op je site? Koester dat. Werk met regelmaat aan wat leuke tekst/blog. Hoe moeilijk dat ook is, heb ik zelf ook!
Als je niet als 60%(?) anderen binnen een jaar alweer opgeeft dan heb je het ergens over. Sterker nog; wil je echt goed zijn in je vakgebied dan heeft een gemiddeld mens 10.000 uur nodig.
Afsluitend; schop onder je kont en doorgaan