Eerlijke recht door zee feedback graag!

1
Hallo mede webshoppers,

Ik heb nu sedert anderhalve maand een webshop in honden en katten producten. Momenteel in snacks, droog voer, diepvries voer, halsbanden, manden en dergelijke. Waarschijnlijk ga ik me binnenkort alleen maar richten op 2 soorten artikelen. Een soort niche markt in twee producten zeg maar.


Nu is mijn vraag, waar lopen jullie tegenaan? Wat vinden jullie dat overzichtelijker, professioneler kan? Verbeterpunten hoor ik graag. Ook kritiek is welkom, zowel positieve als negatieve.
Werkt alles naar behoren?

Bezoekers heb ik voldoende, alleen blijven de gehoopte aankopen uit.(ik weet dat het tijd nodig heeft) Er zijn wel al enkele bestellingen geweest. Maar dan vooral door vrienden/kennissen.

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Groeten Saar - http://www.inisa.nl

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

2
OP het eerste gezicht is niet duidelijk wat je verkoopt. Bij de bedrijfsnaam staat: Gratis levering in regio Maastricht? Dat is niet echt belangrijk om als eerste te zien. (Nederland is veel groter dan alleen Maastricht...)
Bedenk een slogan en zet deze ervoor in de plaats.
Je foto's van de slide show zijn niet helder. De foto van de honingoren is dusdanig dat ik zelfs (hondeneigenaar) niet weet wat het voor moet stellen.

De verschillende kleuren van de prijzen zijn verwarrend en bieden geen rust.

Ook de logo's in de footer zijn onduidelijk.

Geen achteraf betaalmogelijkheid. Zie artikel 13 punt 2 van je algemene voorwaarden.

Informatie klantenservicepagina is heel summier. Zou je beter contact pagina kunnen noemen. Contactformulier is trouwens wel heel klein.
Ah kijk, dat is wel goed: Alle bedrijfsgegevens op de site!

Pagina verzenden en retourneren: Wat een onoverzichtelijk geheel. Dat zou ik wat duidelijk en overzichtelijker maken.

Subcategorieën hebben geen afbeeldingen? Alleen een link naar bijvoorbeeld : "speeltjes voor hond'" of "speeltjes voor kat".
Een afbeelding werkt beter en de klant kan sneller navigeren.

Wat zo opvalt: Speelgoed van de honden bevat weinig tot geen informatie. De klant wil weten wat ie koopt. Daarnaast is tekst je beste vriend wat betreft Google! (andere producten niet bekeken)

Bepaalde onderdelen in de footer die bij Klantenservice en informatie staan, kunnen misschien beter bij elkaar staan. Nu staat betalen bij de "informatie" en retourneren en verzenden bij "Klantenservice". Dat is verwarrend.

Het centrale punt lijkt me duidelijkheid en informatie. Probeer 1 geheel van je site te maken. Dit geeft rust en vertrouwen.

Hopelijk kun je er iets mee. Succes.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

5
€6 verzendkosten vind ik ook wel vrij fors. Zal me niks verbazen dat dit ook een factor is waardoor mensen afhaken. Je gaat denk ik niet zo snel een halsband kopen van €7,50 als je daar boven op nog €6 verzendkosten moet betalen.

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

6
Hartelijk dank voor alle feedback en tips!

Ik heb ondertussen de shop behoorlijk op zijn kop gezet.
Wat vinden jullie er nu van? Beter, rustiger? Duidelijker? of net niet...

In verband met de verzendkosten daar ben ik mee bezig. 6 euro is inderdaad erg fors.

Alvast alweer bedankt voor jullie tijd en moeite!

Groeten Saar

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

7
Om discussie te voorkomen zou ik ipv dit:
Wij leveren gratis in Maastricht en in een straal van 25 km rond Maastricht.
De postcodegebieden neerzetten.

Daarnaast, niet alle prijs "rondjes" op de beginpagina hebben dezelfde kleur, heeft dat een reden?

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

8
henk-k schreef:Om discussie te voorkomen zou ik ipv dit:
Wij leveren gratis in Maastricht en in een straal van 25 km rond Maastricht.
De postcodegebieden neerzetten.

Daarnaast, niet alle prijs "rondjes" op de beginpagina hebben dezelfde kleur, heeft dat een reden?
Dank je wel Henk voor je feedback.
Ik ga dat inderdaad meteen aanpassen die postcodes.
Ja dat komt omdat er artikelen afgeprijsd zijn.

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

9
henk-k schreef:Om discussie te voorkomen zou ik ipv dit:
Wij leveren gratis in Maastricht en in een straal van 25 km rond Maastricht.
De postcodegebieden neerzetten.

Daarnaast, niet alle prijs "rondjes" op de beginpagina hebben dezelfde kleur, heeft dat een reden?
Ik denk niet dat je goed oplet, aangezien het verschil qua kleur is dat het ene product afgeprijsd is en het andere product niet.

Zou het kleurverschil alleen nog iets duidelijker maken, groen of oranje als het om afgeprijsde artikelen gaat.

Het is wel een hele verbetering tegenover de vorige website.

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

10
Ah, op die manier! De logica ontgaat me een beetje. Waarom zou je zoiets dan "aanbevolen producten" noemen? Ik zou er zelf iets als "speciale aanbiedingen" of "voordeel van de week" van maken.

Bij mij wordt de linkerkant herhaald trouwens. Ik zie de hond, het adres, en de USP's 2x. De Facebook knop is uitgerekt, en helemaal rechts onderaan de content staat nogmaals "verzendkosten".

Re: Eerlijke recht door zee feedback graag!

11
Beste Saar,

Ik vind je shop er goed uitzien, er is echter 1 ding wat me erg stoort.
Aan de linker kant hebt je contactgegevens en USP, maar dat ziet er een beetje slordig uit. Na enige tijd op de site te zijn krijg ik er nog een "review" knop overheen, waardoor ik je telefoonnummer niet meer zie.

Misschien nog een kleine tip: ik zie dat je een 06- nummer gebruikt, een huistelefoon-nummer komt naar je klant toe professioneler over.

Veel succes met je shop!
http://www.briljantzorgwinkel.nl
De beste en leukste online zorgwinkel