Waar voordelig grote dozen verzenden?

1
Ik ben op zoek naar de meest voordelige manier om grote dozen te verzenden binnen NL. In beginsel kleinschalig, m'n webshop is nog maar net online.
De afmetingen zijn 81-65-61 cm en gewicht is ca. 20 kg. Voor postnl en dpd zijn de dozen te groot. Gekeken bij UPS, maar daar ben ik meer dan 100 euro kwijt en dat kan ik onmogelijk doorberekenen aan de klant.

Re: Waar voordelig grote dozen verzenden?

2
Kan je niet 3 cm afsnoepen van de maat of past het product er dan echt niet in?

Maximale formaat voor zending van 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm *
Maximale formaat voor zending van 10-30 kg: 175 x 78 x 58 cm
Maximale gewicht: 30 kg
* Is uw zending 0-10 kg groter dan 100 x 50 x 50 cm, dan betaalt u het tarief van een pakket 10-30 kg
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

3
Ik kom inderdaad net 3 cm te kort bij PostNl. Maar helaas is er geen ruimte in de doos over. Zouden ze dat echt opmeten?
Het rare is dat mijn leverancier de dozen naar mij wel heeft verstuurd met DPD, maar DPD mijn pakketten niet willen accepteren, omdat mijn dozen bij volgens hun richtlijnen 33 cm te groot in omvang zijn.

4
Natas schreef:Ik kom inderdaad net 3 cm te kort bij PostNl. Maar helaas is er geen ruimte in de doos over. Zouden ze dat echt opmeten?
Beste Natas,

Onze ervaring is dat vervoerders pakketten (vaak) nameten en dat zelfs 3cm overschrijding van de afmetingen ervoor kan zorgen dat je pakket niet, later of met een grote toeslag bezorgd zal worden.

Voor DPD is dit pakket inderdaad te groot, maar je zou dit pakket ook met DHL kunnen verzenden naar je klanten in Nederland, dan ben je in ieder geval veel minder kwijt dan met UPS. Kijk gerust op onze website zodat je zelf de verschillende vervoerders kunt vergelijken en boeken.
CheapCargo.com | Gemakkelijk pakketten of pallets vanuit uw webshop of bedrijf versturen
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Wij zijn inderdaad een goede partner van meer dan 20 vervoerders zoals bijvoorbeeld DHL en kunnen daardoor ook lagere tarieven aanbieden. Neem gerust contact met ons op dan helpen we je graag verder,

groet,

Lucas
CheapCargo.com | Gemakkelijk pakketten of pallets vanuit uw webshop of bedrijf versturen