verpakkingen voor webshops

1
Graag promoot ik mijn website hier op het forum. http://www.webwinkel-verpakkingen.nl

Deze website heb ik opgezet binnen het bedrijf waar ik werk, F&F Verpakkingen. Hier zijn wij een toenemende vraag naar goede plastic of papieren verzendverpakkingen.

Omdat niet iedere webwinkel direct een grote afname aankan, hebben wij plastic verzendzakken verpakt per 250 stuks. In 6 leuke kleuren en 2 praktische formaten.

Re: verpakkingen voor webshops

2
Ik heb even gekeken. Ik ben vooral opzoek naar.

Verzenddozen, kledingverzendtassen (die zag ik al staan), plastiktassen en dat alles in het rood. Er hoeft mij mij geen logo op, want dan word het al gauw weer te duur.

Mvg Kirsten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: verpakkingen voor webshops

5
Ludger schreef:
rational23 schreef:Voor het verzenden van vloeibare webshop artikelen koop ik ovale flesjes bij http://www.wijvanwceendadviserenwceend.nl/

Groet Peter
Wat is dit nou voor zielige spam? Zeg dan op ten minst dat het je eigen shop is....
Het is niet bedoeld als spam en heb geen binding met dit bedrijf. Mijn excuses voor de overlast. Het lukt me ook niet het bericht weer te verwijderen misschien kan een moderator me helpen.

Re: verpakkingen voor webshops

6
rational23 schreef: Het is niet bedoeld als spam en heb geen binding met dit bedrijf. Mijn excuses voor de overlast. Het lukt me ook niet het bericht weer te verwijderen misschien kan een moderator me helpen.
Dus je registreert je hier om, volledig belangeloos, op een topic van 2.5 jaar oud te reageren met enkel een tekst over, en een link naar een bedrijf?

Maak dat de kat wijs :lol:

Op het KvK forum stond trouwens ook een bericht van hetzelfde bedrijf op dezelfde dag. Dat was zeker iemand die ook geen binding met het bedrijf heeft?

Re: verpakkingen voor webshops

7
rational23 schreef:
Het is niet bedoeld als spam en heb geen binding met dit bedrijf. Mijn excuses voor de overlast. Het lukt me ook niet het bericht weer te verwijderen misschien kan een moderator me helpen.
Geloof je het zelf? Ook wel toevallig dat jouw woonplaats ook Lopik is en je op je persoonlijke Google+ pagina het bedrijf hebt staan....