Verzendbedrijf naar Belgie

1
We hebben zo nu en dan eens een klant uit Belgie.
Voorheen (2 keer nog maar) deden we dit via GLS.

Echter is dat aardig duur en was ik benieuwd of het goedkoper kon.
Wie heeft suggesties?

Zal max 1 per maand zijn.

Re: Verzendbedrijf naar Belgie

2
Wij versturen naar Belgie per TNT, is goedkoper dan binnen Nederland versturen.
www.blijfvitaal.nl, voedingssupplementen, sportvoeding en spierverzorgingsproducten.
Alleen het beste is goed genoeg.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Verzendbedrijf naar Belgie

5
Ik had eens info ( duidelijk gevraagd voor als ik een webshop zal hebben)gevraagd aan DPD , ze vroegen bijna 12 euro om een klein pakket op te sturen van België naar Nederland.
Hoe komt het dan dat jullie zo lage prijzen krijgen?
Nog iets anders, heb wel slechte ervaring met de DPD bezorger.
Als zelfstandige krijg ik soms een pakketje.
De laatste 2 keer dat het met DPD was aangekomen, was het gewoon bij de buren neergelegd.(zonder iets te zeggen)
1 pakketje gewoon in de brievenbus en 1 pakket gewoon op de brievenbus
Bij dat laatste pakket hadden de buren gezien hoe de bestuurder gewoon vanuit zijn bestelwagen het pakket op de brievenbus gooide. (is een grote gemetste vierkante brievenbus)
Gelukkig dat de buren gezien hadden dat er een pakket was, want enkele uren later begon het te regenen.

Dit kan natuurlijk voorvallen bij alle transportfirma's.

Re: Verzendbedrijf naar Belgie

9
Wij maken gebruik van de lokale pakketdienst Taxipost, onderdeel van Bpost (belgische post)

Dit is niet duur en zeer herkenbaar voor de klanten.

Wij moeten deze pakketten wel in Belgie aanleveren, dat doen we dus ook voor onze klanten, waardoor deze webwinkels in Belgie kunnen verkopen.
MCS Fulfilment, de totaaloplossing voor webwinkeliers.
E-fulfilment voor webshops. Opslag, inpakken en verzenden