korting op verpakkingsmateriaal

1
Ik heb 1x besteld bij verzendverpakkingenshop en dat beviel me goed, niet duur en snelle levering, ik kreeg vandaag een mail met een kortingcode van 10%, misschien dat jullie er ook wat aan hebben,

**Verzendverpakkingenshop is jarig en trakteert! Deze maand ontvangt u 10% korting op ons complete assortiment. Van verzendverpakkingen tot winkelbenodigdheden en van dozen tot tape en sluitmateriaal.

Uw kortingscode*: Verjaardag

Elke 10de besteller ontvangt een verjaardagstaart!
Plaatst u een bestelling? Dan maakt u automatisch kans op een verjaardagstaart. Wij nemen contact met u op wanneer u heeft gewonnen. **

Als je een taart krijgt wel delen :)

O, ja, ik werk er niet en ben op geen enkelee manier met ze verbonden.

Re: korting op verpakkingsmateriaal

3
Ik geloof wel in dat soort acties. Als tiener had ik al bijbaantje een baantje bij de slagersafdeling van een niet nader te noemen supermarkt. Die had op een gegeven moment als actie, dat je een 'lot' kreeg bij elke KG verpakking gehakt. Met die loten kon je een fiets winnen. De fiets stond ook in de winkel tentoongesteld om mensen te laten zien dat deze echt beschikbaar was.

Einde van de actie werd de fiets ook zeker verloot. De filiaalmanager had ook een pakje gehakt gekocht en verlootte de fiets aan zichzelf om aan ze zoon te geven. De fiets werd dus zeker wel verloot :p
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: korting op verpakkingsmateriaal

4
NOP Webdesign schreef:Ik geloof wel in dat soort acties. Als tiener had ik al bijbaantje een baantje bij de slagersafdeling van een niet nader te noemen supermarkt. Die had op een gegeven moment als actie, dat je een 'lot' kreeg bij elke KG verpakking gehakt. Met die loten kon je een fiets winnen. De fiets stond ook in de winkel tentoongesteld om mensen te laten zien dat deze echt beschikbaar was.

Einde van de actie werd de fiets ook zeker verloot. De filiaalmanager had ook een pakje gehakt gekocht en verlootte de fiets aan zichzelf om aan ze zoon te geven. De fiets werd dus zeker wel verloot :p
Alleen op die manier is best sneu eigenlijk. Hetzelfde dat ik hou een winactie, maar het hele pakket gaat dan naar mij. Te idioot eigenlijk.

Maar ze zitten er tussen, ken er wel meer van dat soort verhalen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: korting op verpakkingsmateriaal

5
Ik heb zelf ook gedacht aan een win actie maar inderdaad is het moeilijk om nog 'eerlijk' over te komen. Veel mensen zullen zich afvragen of er wel echt een prijs wordt uitgekeerd en zo ja, of dit eerlijk gaat of bv naar een familielid of express naar een trouwe klant. Denk dat ik mijzelf er maar niet aan ga branden met het risico van evt boze reacties van wantrouwende klanten.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: korting op verpakkingsmateriaal

8
NOP Webdesign schreef:Als ik een winactie doe, gaat dat via Facebook. De winnaar wordt dan ook bekend gemaakt via Facebook. Dan kan men zien, dat het echt niet gerelateerd is. Immers nog niet eens Facebook bekenden.
Inderdaad! En ik doe het dan ook met Twitter of via mijn blog. Duidelijker kan niet. Bedrijven die zeggen je ontvangt mail als je gewonnen hebt, ja daar heb ik soms wel mijn vraagtekens bij. Bedoel waarom gewoon niet zeggen wie er gewonnen heeft?

Re: korting op verpakkingsmateriaal

9
Volgens mij val je al snel door de mand als je zulke doorgestoken acties zou houden.

Ik doe ook wel eens acties met mijn shops in baby en kinderkleding maar dan wel eerlijk via facebook. Ook de bekendmaking op facebook. Krijg je juist hele leuke reacties op van zeer verbaasde prijswinnaars die het zelf ook niet verwacht hadden.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer