Ervaring verkopen wehkamp

1
Hallo,

Zoals in een eerder genoemd topic komen we met een nieuw en uniek produkt op de markt.

Het verkopen via bol.com is algemeen bekend. IK vroeg me alleen af, Of er ook partijen zijn die ervaring hebben als Wehkamp het product gaat aanbieden. Wat voor marges hanteren zij?

Door verschillende mogelijke samenstellingen van het product zal dropshipping in dit geval de beste optie zijn. Werkt wehkamp op deze manier als je een interessant product hebt?

Re: Ervaring verkopen wehkamp

2
Wehkamp gaat niet dropshippen. Die willen alle logistiek zelf doen. Daarnaast zullen ze niet geïnteresseerd zijn in een leverancier met 1 product. Wat zij willen is merken neerzetten. Productranges.

Daarnaast, en dat is nog wel het belangrijkste: jouw product zal daar compleet ondergesneeuwd raken en het zal NOOIT de aandacht krijgen die het verdient.

Laat dat idee maar snel varen.

Je bent veel beter af door je product uit te zetten bij kleinere maar serieuze webshops met enige autoriteit op hun vakgebied met wie je een dealtje maakt dat zij jouw product 'mogen' (!!!) verkopen mits ze hier een beetje aandacht aan geven. Zie je hoe ik dat omdraai? 'Mogen'.

Als je maar lang genoeg webshops in een bepaalde markt bekijkt zie je al snel wat de serieuze spelers zijn. Ik geef een paar hints: aantal Facebook likes, hebben ze een telefoonnummer op de site of niet. Etc. Schrijf ze gewoon aan of stuur desnoods gewoon een sample. BAM!

Maak ook zelf een gelikte website met algemene informatie over het product en vermeld daar ook dealers die je hebt.

Re: Ervaring verkopen wehkamp

3
Wehkamp of bol het enigste wat je aan het doen bent met verkopen via hun is testmarketeer zijn.

Loopt jou product goed, zien ze dat en gaan ze het zelf verkopen tegen lagere prijzen en ben jij omzet kwijt.

Daarnaast bij bol betaal je er ook nog eens dik voor. voor bol.com is het een win win situatie en voor jou misschien win je er aan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.