[SITECHECK] Eindelijk een blog gemaakt. Jullie mening?

1
We hebben het er hier vaak over, een blog.
Eentje over je producten, je doelgroep en alles wat daarbij te maken heeft.

Ikzelf heb er ook lang over nagedacht, want als je het doet moet je het ook goed gaan bijhouden.
Nu denk ik dat ik voldoende onderwerpen heb om af en toe over te schrijven.

De blog is dus online en ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie input.
De layout, de inhoud maar ook de manier waarop. (dus dat het niet IN de shop is geïntegreerd, maar erlangs) of de artikelen lang genoeg zijn, enzovoorts.
Is mijn doelgroep duidelijk genoeg eigenlijk?

Url is: http://www.stickerland.nl/blog

Ik heb voor de jij vorm gekozen om de berichten te schrijven en ook expres op persoonlijke titel (dus ik ipv wij).
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: [SITECHECK] Eindelijk een blog gemaakt. Jullie mening?

2
Toen ik begon met mijn webwinkels werd me van diverse kanten aangeraden om blogs te schrijven. Vond persoonlijk dat ik daar erg veel relevante informatie in verwerkte, tips & tricks, onderzoek met onafhankelijke gegevens en heel veel tijd. Probleem voor mij was alleen hoe gaat je blog gevonden worden tussen die miljoenen blogs tegenwoordig op internet ? Ben er eind 2010 ook mee gestopt moet ik zeggen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [SITECHECK] Eindelijk een blog gemaakt. Jullie mening?

7
Hi Dennis,

ik denk dat er zeker ruimte is voor een blog van het onderwerp "car wraps", auto-belettering/reclame.
Dit zijn toch onderwerpen die mensen leuk vinden. Een car wrap valt op straat altijd op.
Dus doorgaan, hier wel wat tips opmerken:

Gebruik meer media (fotogalerijen en ook video's van hoe het werkt)
De teksten zijn soms wat kort, probeer 500 woorden aan te houden
Gebruik tussenkopjes, lijsten etc.
Ik zie dat je geen WP SEO plugin gebruikt, dit helpt erg goed bij het optimaliseren van je blogpost
Wanneer je foto's gebruikt is Pinterest de social media platform, mensen delen hier je foto's veel sneller
Zoek naar "long tail zoekwoorden" en schrijf je artikelen hiervoor (WP SEO heeft hier een prima functie voor de optimalisatie)
Met vriendelijke groet,
Olaf Lederer

Webshop met WordPress en WooCommerce

Re: [SITECHECK] Eindelijk een blog gemaakt. Jullie mening?

11
Dat bloggen is echt leuk aan het worden.
Kan ook zoveel mee.

Een tijdje geleden had ik het er hier al over dat we filmopnamen aan het maken waren.
Deze heb ik gewoon in deze blog kunnen zetten.

Werkt echt heel leuk. En ik denk dat het zeker een nuttige toevoeging voor onze site en daardoor automatisch voor de shop zou kunnen zijn.

http://www.stickerland.nl/blog/wat-zijn ... -stickers/

Hierboven de link naar mijn laatste post. Samen met een beetje tekst in de blog kunnen gieten.
Oogt best wel aardig toch?
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: [SITECHECK] Eindelijk een blog gemaakt. Jullie mening?

13
Stickerlandmedia is het youtube kanaal inderdaad.

Dit was trouwens best wel wat werk hoor.
1 opnamedag met een team en dan 3 volle dagen monteren en teksten inspreken bij RTL.

Helaas stond 1 camera niet perfect ingesteld, waardoor er verschil in kwaliteit is tussen verschillende shots.
Ik ga zeker kijken wat je link is, want met die blogs en tags moet ik nog veel leren.
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: [SITECHECK] Eindelijk een blog gemaakt. Jullie mening?

14
Ik wist niet dat deze opnames voor TV waren, maar het kan ook eenvoudiger en dan is het maar een halve dag. Tip: een voiceover achteraf gaat vaak sneller dan gesproken tekst tijdens de opname. Het doel van deze video's is de informatie geen enterainment :)
Kijk naar de video's van Tom Coronel, hij gaat voor een product demo echt niet meer dan dag uitrekken

Re: [SITECHECK] Eindelijk een blog gemaakt. Jullie mening?

15
Het was ook nuet voor TV hoor. Maar ik heb goede connecties met de studio's en cameramensen. Dus voor dit projectje heb ik vzn deze faciliteiten gebruik mogsn maken. :-)

Vergis je niet in Tom trouwens. We kennen elkaar uit de racerij al heel wat jaren.
Die man is geboren voor de camera hoor. Heeft zijn eigen vaste team en die stampen dat soort films er zo makkelijk uit.

Echt... Hoe die voor de camera staat en weet hoe het moet... daar kun je simpelweg niet tegenop.
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen