Ervaringen Magento Developers

1
Ik ben op zoek naar een (redelijk) betaalbare partij die goed overweg kunnen met Magento. Het is voor mij belangrijk dat zowel de backend als frontend goed verzorgd wordt. Ik vind het zelf lastig om een goed bedrijf te vinden.

Eerst besteedde ik werkzaamheden uit naar het buitenland (Vietnam, India). Dit is niet goed bevallen en uiteindelijk was goedkoop duurkoop. Ik heb inmiddels alweer even contact met een bedrijf in Nederland, maar ook dit verloopt niet helemaal zoals ik zou wensen.

Ik ben benieuwd of jullie wellicht positieve ervaringen hebben met met Magento Developers die jullie willen delen? Kunnen jullie een bedrijf aanraden?

Alvast erg bedankt!

Re: Ervaringen Magento Developers

2
Ook al gaat het met freelancers uit India etc een keer fout, dan ben je nog goedkoper uit. In Nederland vragen "Magento Professionals" al snel 100 euro per uur. Belachelijk natuurlijk voor de meeste werkzaamheden. Ik doe eigenlijk het meeste zelf, maar werk als dat niet gaat liever niet meer met dure Nederlandse ontwikkelaars. Wat wil je precies gedaan hebben?

Re: Ervaringen Magento Developers

3
Ik ben op het moment bezig met mijn webwinkel opnieuw vormgeven en dat gaat op zich aardig. Waar het echter mis gaat is het implementeren van extensies. In veel gevallen is dit niet direct compatible met de layout of er word geen design (photoshop/css) gemaakt om de module netjes in de layout te integreren.

Ik ben dus op zoek naar een partij die dit kan doen. Tevens ben ik gewoon op zoek naar een goede partij die in het vervolg werkzaamheden kan uitvoeren.

Wat voor mij belangrijk is:
- Punctueel (houden aan deadlines)
- Goede frontend verzorging (het moet er ook goed uitzien en niet alleen werken)
- Het liefst fixed prijs afspreken per opdracht

Re: Ervaringen Magento Developers

4
Als het om je template gaat. koop dat bij een grotere bekende partij.
De meeste hebben ook services om te helpen bij problemen. Je betaald iets maar dan de doorsnee vietnamees maar niet echt veel meer en stukken goedkoper dan in Nl.
bovendien de template bouwer weet hoe de template in elkaar zit en zal snel met een oplossing komen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaringen Magento Developers

5
Er zijn templatebouwers die je niet vertellen wat ze gedaan hebben en kunnen je dus geen oplossing bieden. Nee ze willen je FTP gegevens en het dan oplossen en je krijgt nog geen antwoord, je blijft afhankelijk van hun.

Echt de goede die je vooral vind op ThemeForest (al zat deze slechte ook daar), die geven ook gewoon reactie bij het gedeelte waar je kunt vragen over de template en dus ook de oplossing daar. En ze geven een goede update guide en installation guide mee, ook van hoe je van alles kunt instellen met hun template.

Net als met bepaalde paymentproviders. Je vraagt naar wat de oplossing was, zodat je in de toekomst mocht je de plugin opnieuw willen installeren dat je daar rekening mee houdt en zelf kunt wijzigen, gewoon geen antwoord op krijgt. Stel je voor dat je het allemaal zelf doet. En als er een fout in zit, zou je de plugin dus moeten wijzigen voor iedereen lijkt mij.