Kwaliteit staat of valt met de service die wordt verleend, niet met het feit of iemand vanuit de zolder zijn spullen levert! (Een klein boetiekje online heeft geen enorme loods nodig)joelphil schreef:Ik zou zelf wel graag kwaliteit zien van de folder / advertenties, maar ook de webshops zelf.
Het klinkt misschien een beetje flauw, maar ik wil mijn klanten niet met een soort in Word opgemaakte folder opzadelen (ik heb wel vertrouwen in Yezz Gadgets die grafisch specialist is, toch?, maar de andere webshops moeten natuurlijk advertenties aanleveren die hierin wellicht niet zo ervaren mee zijn).
En wat de webshops zelf zie ik liever geen 'zolderkamer amateur-webshops' ertussen die 1x per week in doosjes van de Aldi hun goederen versturen en ondertussen de helft van de klanten die klaagt over de slechte service.
Want míjn webshop verwijst ze er wel naar.
Ik snap best dat niet iedereen een kantoor heeft met enorme loods erachter en een vol-automatisch gestuurd magazijn, maar ik hoop wel dat er een soort kwaliteitsdrempel gehanteerd zal worden.
Maar ik snap het verhaal wel, wij kijken bij linkruil ook altijd wel of men een beetje, ja hoe noem je dit nou taktvol, oke is, en anderen moeten ook een kans krijgen.