Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

2
Ik zou nog even door ontwerpen op het logo. Het is wat saai zo, en naar mijn idee past de verlopende blauwe achtergrond er niet echt bij. Als je zelf niet echt goed bent met Photoshop zou ik iemand inhuren.

Trouwens wel heel wat anders dan je vorige webwinkel Peter. Wel leuk idee! :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

6
Ook weer eensch een review doen :)

Leuke binnenkomst; wel een enorme slider in beeld. Leuke plaatjes totdat ik Facebook en Twitter groot in beeld krijg. Geen idee waarom dat daar staat.

Ff checken; gemaakt in Presta zie ik wel.
<meta name="generator" content="PrestaShop" />

Goed; op naar buitenspeelgoed.
..en daar kom ik hetzelfde tekstwolkje tegen als op de home? En maar 2 artikelen. Mja; als consument denk ik dan dat gaat hier niets worden.

FF checken bij Over ons waarom daar niets staat. En bij Over ons staat ook niets...

Leren is belangrijk; dus naar Spelend leren. 2 verdieners zijn druk en willen best wat meer uitgeven aan speelgoed waarmee je opvoedkundige tekortkomingen kunt afkopen.

Echter zie ik hier bar weinig content..?
Scheikundebox

Conditie Nieuw

Box met 150 stukjes. Veilig uit te voeren experimenten zonder het gebruik van chemicaliën. Gebruik alledaagse ingrediënten; ei, bloem, azijn, water…


Sorry maar daar kan ik ook niets mee. Ik wil graag lezen wat er zoal mogelijk is. Enkele leuke voorbeelden; mooie illustratie's enz enz.


Samengevat; ik denk dat je nog niet klaar bent met het vullen?
En dat is mijn eerlijke feedback Peter. Like it or not ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

10
Check de "Over Ons" pagina nog eens na, want er staat "hobbits" i.p.v. "hobby's".

Wat ik ook apart vind is dat een product nieuw is EN direct al afgeprijsd. Hoort de prijs dan niet meteen al zo'n €5,- lager te zijn denk ik dan. Want ik lees nergens dat er het juist omdat het nieuw is een leuke aanbieding betreft.

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

12
Pagina is veel te wit. Teveel wit in verticale ruimtes. Ik scroll me suf.
Ik kan dat eigenlijk wel als een soort standaard antwoord gaan instellen, want 95% van alle pagina's waarbij om een mening gevraagd wordt, zijn veel te leeg. Het mag gerust wat dichter op elkaar.

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

14
Captain Pervert schreef:Pagina is veel te wit. Teveel wit in verticale ruimtes. Ik scroll me suf.
Ik kan dat eigenlijk wel als een soort standaard antwoord gaan instellen, want 95% van alle pagina's waarbij om een mening gevraagd wordt, zijn veel te leeg. Het mag gerust wat dichter op elkaar.
Ik moet dan even kijken hoe dit moet. Ga ik mee bezig :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

15
Ward schreef:Ik weet dat ze populair zijn, maar juist daarom even aankaarten: social media buttons op productpagina's zijn nadelig voor de conversie (2e tip). Sharen en liken zijn geen toptaken op de productpagina, bestellen wel.
Conversion 101: If an element isn’t adding any value to your page’s conversion goal, it has no business on your web page. Drop it. NOW.
Weggehaald :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

16
Jan Speelgoedboer schreef:In het verlengde van Ward; wij hadden ze ook ooit staan. Totdat ik onze site door de Speedtest haalde :shock: :? :?: :|

..wat een drama..

En uiteraard is het een enorme afleiding van je doel: conversie.
Dat men daarna hun gedane aankoop gaat sharen is prima! Maar vergeet vooral niet dat je keuzestress moet voorkomen.
Weggehaald :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

17
Zyra schreef:Check de "Over Ons" pagina nog eens na, want er staat "hobbits" i.p.v. "hobby's".

Wat ik ook apart vind is dat een product nieuw is EN direct al afgeprijsd. Hoort de prijs dan niet meteen al zo'n €5,- lager te zijn denk ik dan. Want ik lees nergens dat er het juist omdat het nieuw is een leuke aanbieding betreft.
Beide aangepast! :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [gezelligspelen.nl]Eerlijke feedback aub

18
Jan Speelgoedboer schreef:Ook weer eensch een review doen :)

Leuke binnenkomst; wel een enorme slider in beeld. Leuke plaatjes totdat ik Facebook en Twitter groot in beeld krijg. Geen idee waarom dat daar staat.
Plaatjes van FB en Twitter weggehaald. Hoogte laat ik nog even zo.
Ff checken; gemaakt in Presta zie ik wel.
<meta name="generator" content="PrestaShop" />
Had ik aangepast maar heeft het blijkbaar nog niet in de winkel goed gezet. Ga ik nog even mee bezig.
Goed; op naar buitenspeelgoed.
..en daar kom ik hetzelfde tekstwolkje tegen als op de home? En maar 2 artikelen. Mja; als consument denk ik dan dat gaat hier niets worden.
Ik probeer beetje dezelfde plaatjes daar te plaatsen van de slider. Ik ben nog aan het vullen dus komende tijd en eigenlijk altijd zal dt steeds meer worden.
FF checken bij Over ons waarom daar niets staat. En bij Over ons staat ook niets...
Is nu ingevuld maar wordt uitgebreid.
Leren is belangrijk; dus naar Spelend leren. 2 verdieners zijn druk en willen best wat meer uitgeven aan speelgoed waarmee je opvoedkundige tekortkomingen kunt afkopen.

Echter zie ik hier bar weinig content..?
Scheikundebox

Conditie Nieuw

Box met 150 stukjes. Veilig uit te voeren experimenten zonder het gebruik van chemicaliën. Gebruik alledaagse ingrediënten; ei, bloem, azijn, water…


Sorry maar daar kan ik ook niets mee. Ik wil graag lezen wat er zoal mogelijk is. Enkele leuke voorbeelden; mooie illustratie's enz enz.
Ja dit klopt. Meer informatie heb ik nog niet maar ik ga dit wel aanpassen.
Samengevat; ik denk dat je nog niet klaar bent met het vullen?
Klopt. Komende tijd en altijd wordt de webwinkel gevuld.
En dat is mijn eerlijke feedback Peter. Like it or not ;)
Wordt erg op prijs gesteld en mocht je over een tijdje weer willen kijken zal ik daar zeker weer net zo blij mee zijn! :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!