Te koop, namens een klant, een webshop gericht op de ruitersport.
Eventueel inclusief voorraad.
Actief mail bestand aanwezig, en aantoonbare bezoekers.
omzet (nog) minimaal.
Rede verkoop, men heeft besloten de ruitersportartikelen af te stoten en hebben een winkel reeds gesloten.
Webshop is in januari opgeleverd.
Voorraad boekwaarde: op dit moment € 45.000
Doe een bod, voor alles of alleen de shop en het klantenbestand.
Re: Webshop in ruitersport te koop
2Je klantenbestand verkopen? Volgens mij mag dat wettelijk gezien niet eens.
Ik lees dat de fysieke winkel gesloten is. Kan je dan nog wel inkopen bij de leverancier? Zo ja wat is de minimale orderprijs?
Zou toch jammer zijn dat als iemand de winkel koopt en de leverancier wil niet meer leveren omdat er geen fysieke winkel is/er enorme inkoop bedragen gevraagd worden.
Lees verder de regels van dit forum. Je moet namelijk nog meer data vermelden voordat je een winkel hier te koop mag aanbieden
Ik lees dat de fysieke winkel gesloten is. Kan je dan nog wel inkopen bij de leverancier? Zo ja wat is de minimale orderprijs?
Zou toch jammer zijn dat als iemand de winkel koopt en de leverancier wil niet meer leveren omdat er geen fysieke winkel is/er enorme inkoop bedragen gevraagd worden.
Lees verder de regels van dit forum. Je moet namelijk nog meer data vermelden voordat je een winkel hier te koop mag aanbieden
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
3Het Varaantje schreef:Je klantenbestand verkopen? Volgens mij mag dat wettelijk gezien niet eens.
De klanten zijn gekoppeld aan de naam van de winkel/webshop.
Men heeft zich hier ingeschreven voor een nieuwsbrief.
Bij overname neemt men de webshop en deze nieuwsbrief aanmeldingen over.
Wat mag daar niet aan?
Alle date is beschikbaar en eventueel opvraagbaar bij mij via pb.
4Oh dus je verkoopt het klantenbestand niet los? Dat dacht ik even. Nee icm de shop lijkt me ok.
Ik denk dat je topic zo gesloten wordt. De regels zijn dat je hier transparant moet aanbieden. PM maar met een bod kan je op marktplaats doen.
Je gaan overigens niet in op mijn opmerking over contacten met de leveranciers. Ik doe zelf niks met paardensport maar er zijn hier wel verschillende draadjes over de regels bij de verschillende paardesport leveranciers.
Ik denk dat je topic zo gesloten wordt. De regels zijn dat je hier transparant moet aanbieden. PM maar met een bod kan je op marktplaats doen.
Je gaan overigens niet in op mijn opmerking over contacten met de leveranciers. Ik doe zelf niks met paardensport maar er zijn hier wel verschillende draadjes over de regels bij de verschillende paardesport leveranciers.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Het Varaantje schreef:Oh dus je verkoopt het klantenbestand niet los? Dat dacht ik even. Nee icm de shop lijkt me ok.
excuus;
Leveranciersbestand is in orde en de toezegging van de belangrijkste om mee te werken zijn er.
Overigens word de koper bij alle leveranciers geïntroduceerd en zoals ook hoort bij een goede overdracht.