Magento Mobiele gebruikers verwijzen naar andere store view

1
Ik heb onlangs een module geinstalleerd om bezoekers die via hun mobiel mijn website bezoeken een geoptimaliseerd theme te weergeven.

Deze module ondersteunde echter geen Full Page Cache en daarom heb ik een aparte store view aangemaakt voor deze extensie. Dit werkt nu goed op een subdomein /mobile. Ik wil nu echter in Magento alle mobiele bezoekers doorverwijzen naar deze andere storeview. Hoe kan ik dit het beste doen?

Re: Magento Mobiele gebruikers verwijzen naar andere store v

3
Kan ook via htaccess waarin je mobile gebruikers automatisch kan doorsturen naar andere website.

Ben zelf ook bezig met mobiel maar apart thema betekend extra store view, moet je van alles ook wijzigen. Er zijn ook responsive templates voor magento. De opbouw van de pagina verander dan automatisch voor mobiel, tablet of pc. full page cache werkt dan ook gewoon.

tip neem voor je full page cache ook een cache warmer. Die zorgt er voor dat je cache altijd vol zit en alle pagina's ook de minder bezochte altijd in de cache zitten.

als je een onestep checkout hebt i.p.v standaard magento check of je onestep checkout ook responsive werkt, zo niet kun je mobile bezoekers naar de standaard checkout sturen via wat regels in de htaccess.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.