Kosten voor het gebruik van Paypal

1
Heeft er iemand ervaring met Paypal, en zoja dan het volgende...

Paypal vraag kosten voor de transactie van klanten naar mij.
Nu ben ik op zoek naar een overzicht waar deze kosten apart staan beschreven maar kan deze nergens vinden...

Iemand een idee waar ik een maandelijks kostenoverzicht kan downloaden voor de paypal betalingen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Kosten voor het gebruik van Paypal

6
Trouwens heb ik zelf slechte ervaringen met PayPal, wanneer je zelf de verkopende partij bent.

Zeker geen aanrader wanneer je producten verstuurd per briefpost en dus zonder T&T, koper krijgt altijd de voordeel van de twijfel, dit na een diepgaand onderzoek van hun kant. Ja ja... kiss my Irisch a##
Zelfs met T&T krijgt de koper vaak de voordeel van de twijfel.
Al stuurt de koper een foto van een kartonnen doos met een baksteen er in, terwijl jij netjes het product verzonden hebt, koper krijgt voordeel van de twijfel en dus zijn geld terug.

O ja ze vinden het ook leuk om spontaan je account te blokkeren.

Re: Kosten voor het gebruik van Paypal

7
Of in ene geven ze aan dat wil je sneller kunnen betalen moet je maar een creditcard koppelen. Dat heb ik nu met een zakelijk account. Terwijl met mijn prive-account niets aan de hand is en ik direct kan betalen.

Weet niet wat het is, maar leveringen duren daardoor wel erg lang.