Wijzigingen van je webshop/site? Dit kost je (bijna) niks

1
Ik ben op zoek naar mensen die een webshop hebben maar met regelmaat moeite hebben met het maken van wijzigingen in de front- (wat je bezoeker ziet) en backend (wat je ziet wanneer je ingelogd bent) van hun website/webshop.

Reden is dat ik werkzaam ben als webdesigner en mijn ervaring op het gebied van webshops wil vergroten en dan met name op het gebied van open source pakketten (OpenCart, Magento, OSCommerce, etc.). Gezien hier veel mensen zijn die gebruik maken van deze pakketten probeer ik het in eerste instantie hier.

Ik zou natuurlijk ook zelf een testomgeving op kunnen zetten en me daar in uitleven. Dit is echter iets wat ik al gedaan heb en het is leerzaam, maar tot op een bepaald punt. Ik vind en het is gewoon leuker als ik tijdens dit proces anderen kan helpen. Dit doe ik al voor een tweetal mensen die hun eigen webshop hebben.

Werkzaamheden waar je aan kunt denken zijn:
  • Bewerken/opmaken banners, (actiematige) afbeeldingen
    Code aanpassingen (met name HTML/CSS)
    Redesign voor webshop (van design tot templatevorm)
    Redesign huisstijlelementen (logo, etc.)
    Kijk anders even in mijn portfolio, die staat onderin mijn handtekening
Vergoeding
kleine wijzigingen: gratis. Het gaat mij erom dat ik de software beter kan verkennen. Grote wijzigingen: redelijke vergoeding (in overleg) of in natura.

Dit is niet zozeer een commerciële oproep maar wel om te kijken of ik mensen kan helpen en natuurlijk mezelf verder kan ontwikkelen!

Vragen? Stel ze gerust.
Webdesign / Front-end development / Grafische vormgeving
Indruk van mijn werk en vaardigheden: http://bit.ly/1gquUNL
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.