Welke betalingen worden er gedaan in Engeland en France

1
Hi,
ben op zoek naar een payment service provider die ook betalingen accepteert vanuit Engeland,Belgie en Frankrijk.
In nederland wordt voornamelijk Ideal gebruikt en in Belgie Mistercash, maar hoe zit het met Engeland en Frankrijk? Ik weet dat consumenten uit Frankrijk vaak gebruik maken van Carte Blue maar dat is toch gewoon een credit card?Iemand enig idee wat de meeste gebruiken in Frankrijk en Engeland?

Re: Welke betalingen worden er gedaan in Engeland en France

2
Ik heb nog maar weinig bestellingen uit het buitenland. Maar als je bestellingen uit frankrijk wilt krijgen zul je denk ik ook de site in het Frans moeten hebben. Sommige landen zijn erg specifiek in hun webwinkels. Duitsers bestellen ook erg weinig op ander talige shops. Maar mijn ervaring is met buitenlandse klanten (mijn shop is alleen nog in het Nederlands) is dat ze dan al snel betalen met paypal. Misschien dat je met rechtstreeks credit card accepteren ook meer klanten binnenhaalt. Maar daar zou iemand met meer internationale ervaring je moeten kunnen vertellen.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Welke betalingen worden er gedaan in Engeland en France

5
Hilda schreef:Maar als je bestellingen uit frankrijk wilt krijgen zul je denk ik ook de site in het Frans moeten hebben.
Daar heb je zeker een punt.
Ik verkoop wel naar Frankrijk maar dan kun je dit verwachten in je klantbeoordeling:

Pluspunten
livraison rapide, emballage parfait a recommander très sérieux merci
Verbeterpunten
dommage que le site n'est pas visible en français je dois aller sur un site de traduction