Hallo allemaal.
Ik ben sinds half november begonnen met een webshop. Zou graag feedback van jullie willen hebben over de look en feel van de site.
Alvast bedankt.!
http://www.myshabby.nl
Re: Hoe kan in mijn verkopen verhogen?
3Zoals gezegd nog niet meer gedaan dan puur het plaatsen van de webshop. Sta nu voor de keuze wat nu te gaan doen. Suggesties?
Re: Hoe kan in mijn verkopen verhogen?
4Als je eventueel een marketingstrategie zou hebben dan kan ik daar wel feedback op geven. Ik ben niet bekend met je branche en zie dat je bij mijnwebwinkel zit dus ik kan niet echt vertellen hoe je nou het beste reclame moet gaan maken voor je webwinkel.
Wel kan ik als tip geven, als je van je webwinkel je fulltime baan zou willen maken, om weg te gaan bij mijnwebwinkel en een eigen pakket te nemen, bijvoorbeeld zencart of magento. Je bent bij mijnwebwinkel namelijk te beperkt in de mogelijkheden als je webwinkel wat groter wordt. Bovendien is optimalisatie voor zoekmachines zo goed als niet te doen met hun pakket. Is al veel over geschreven op dit forum
Wel kan ik als tip geven, als je van je webwinkel je fulltime baan zou willen maken, om weg te gaan bij mijnwebwinkel en een eigen pakket te nemen, bijvoorbeeld zencart of magento. Je bent bij mijnwebwinkel namelijk te beperkt in de mogelijkheden als je webwinkel wat groter wordt. Bovendien is optimalisatie voor zoekmachines zo goed als niet te doen met hun pakket. Is al veel over geschreven op dit forum

- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.