Cross Sells in Magento

1
We zijn momenteel bezig met het toevoegen van verwante producten, cross sells en upsells.

Nu heb ik een vraagje over cross sells waarbij ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Als ik bij product A een cross sell toevoeg voor in het winkelmandje en ik doe bij Product B een ander cross sell product dan krijg ik wanneer een klant product A & B koopt 2 upsell producten in het winkelmandje.

Stel dat een klant product A, B, C, D, en E koopt dan komen er dus vijf verschillende cross sells in het winkelmandje te staan.

Aangezien mijn orders heel vaak uit meerdere producten bestaan krijg je dus teveel cross sells.


Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken ?


(Als ik het een beetje wazig uitleg hoor ik het wel van jullie :P :D )

Re: Cross Sells in Magento

2
Wat is precies je probleem? Dat je verwacht dat 5 (of 10) cross sells eerder negatief zullen werken?
Dan zou ik een manier vinden om ervoor te zorgen dat Magento maar 2 of 3 cross sells toont in het winkelmandje.

Vraag me niet hoe dat precies moet, daar zou ik ook voor naar onze technische mannen moeten gaan.

gr. Dave

Re: Cross Sells in Magento

3
DoubleDave schreef: Vraag me niet hoe dat precies moet, daar zou ik ook voor naar onze technische mannen moeten gaan.
Dit zal je in het attribuut zelf moeten aanpakken. Dit gaat in de codes van deze module zitten. Ben momenteel nog in de code van Magento aan het duiken, maar als je wilt kan ik dit wel even uitzoeken voor je? Stuur me wellicht een PB?
Blank Bean - Digital Agency
Fixie fiets kopen? Meer dan 100 fixie fietsen! TheFixedGearShop.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.