Footer links verwijderen

1
Goede morgen mensen.

Ik heb een vraag betreft de footer_links, deze wil ik eigenlijk weg hebben.
de pagina's moeten wel blijven. alleen wil ik de links uit de top_footer hebben.

ik heb er al een aantal weten te verwijderen door ze uit te zetten via de configuratie, alleen
Advanced search en Orders and returns,

graag zou ik ook weten waar ik deze 2 pagina's kan aanpassen. zo heb ik ook nog een aantal teksten op de website die in het engels zijn.

alvast bedankt!

Re: Footer links verwijderen

3
Ik heb het al gevonden,

ze staan niet in CMS blokken, dat had wel makkelijk geweest. ik probeer ze nu te editen.
Maar ze zijn niet te vinden , denk dat dit te maken heeft met het feit dat je informatie kunt invullen. de pagina's met alleen platte teksten die staan wel als Page of CMS block.
de Advance search en Orders and returns staan apart.

Maar ik heb via magento connect een footer tool gedownload en kan nu via de configuratie
de links aan en uit zetten, ik heb ze nu gelink met de links waar ik ze wil hebben,

Alleen is de pagina nu nog in het engels, dus nu maar een beetje zoeken naar waar ik de
teksten kan aanpassen.

"stapje voor stapje" maar ik kom er wel :D

Nu heb ik ook gevonden hoe ik zie pagina's kan aanpassen, en is gelukkig allemaal gelukt.
nu heb ik alleen iets nieuws :D

onder de home button, staan nu 2 links voor mijn subcategory 1 /2
gewoon onder elkaar onder de home knop, ik heb wel het idee dat het iets te maken heeft
met de "frondend link manager"

nu staat er 1 optie bij de manager, die zet er een home link bij.
dus dan heb je
"home button"--"subcategory 1"-->(rest van de home balk )
Home (link)
subcategory 1
subcategory 2

hoop dat het een beetje duidelijk is zo :D.