Bedrukte brievenbusdoos

1
Hi,

Ik ben momenteel bezig met het opstarten van een webwinkel en ben aan het rondkijken wat ik allemaal nodig heb. Gezien de producten die ik wil verkopen heb ik besloten om voornamelijk met brievenbusdozen te gaan werken. Ik heb al een idee waar ik ze zou willen afnemen indien niet bedrukt, maar ik zou ook graag willen weten wat het verschil zou zijn t.o.v. wel bedrukt. Heel simpel, enkel naam en logo linksboven het doosje.

Heeft er iemand hier ervaring mee en kunnen jullie wellicht een bedrijf aanbevelen? Het gaat om 1 kleur bedrukt op een wit doos en de afmetingen van zo A4 + (ongeveer 36 x 25 x 3).

Alvast bedankt :)

Re: Bedrukte brievenbusdoos

2
Dit gaat erg in aantallen zitten. Bestel je er een paar 1000 dan zal de prijs bijna niet verschillen. Ga je er 200 bestellen dat betaal je fors meer.

Misschien wat tips omdat je gaat starten.

Als je een kleuren laserprinter hebt. Probeer eens wat stickervellen te printen. Ook handig als je achteraf toch je logo of opdruk wilt veranderen.

Je kan ook tape bestellen met opdruk. Onderlaatst besteld 36 rollen voor 140 euro in 3kleur. Ook handig voor herkenbaarheid van je andere dozen.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Bedrukte brievenbusdoos

3
Ik merk inderdaad dat je pas met grote aantallen een redelijk prijs kan verwachten. Net al gesproken met enkele leveranciers en sommige van hen beginnen pas bij een afname van 1500 stuks. Als beginnende ondernemer ga ik mij daaraan (nog) niet wagen.

Het idee van een sticker heb ik ook al bedacht en dat is mijn plan B. Ik hoop toch stiekem dat er ergens een drukkerij is die brievenbusdoosjes levert vanaf een oplage van 100 met een goede prijs..
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.