Agossie heb ik zijn gevoelens gekwetst? Het is hem nu al 10 keer uitgelegd maar hij begrijpt het niet. Dan maar zo. Hij komt zelf met de vraag alleen het antwoord zint niet.w.dejong schreef:
De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....
Als je lekker wil doen waar je zelf zin in hebt en geen zin hebt in klagende klanten die je blijkbaar proberen 'op te lichten' kan ik je adviseren gewoon te stoppen met je webwinkel. Dit soort webwinkels bezorgen ons eerlijke webwinkels een slechte naam. Verkoop je chinese zooi op Marktplaats onder de noemer niet goed = niet zeiken.
@varaantje
je gaat wel een beetje ver hoor nu met je reactie ik ben met je eens dat topicstarter lekker moeilijk doet maar wat jij uitkraamt is ook niet nodig.
Maar goed ik zie het topic 'Help! Klant claimt 800 euro voor kapot toestel en daagt mij voor de rechter!' wel tegemoet.