Re: glazenenbekers.nl

31
Ik let doorgaans erg op het uiterlijk van de site, de kleuren, foto's, sfeer ed. (misschien wel wat teveel maar dit terzijde)

Ik zou die grote rechthoekige langwerpige foto v.d. close up, die ik eigenlijk niet zo heel mooi vind maar dat is persoonlijk, van boven naar onder plaatsen of geheel weglaten.

Als je op deze site komt, komt die foto direct in beeld. Voor mij is het handiger als er een zin of kort tekstje staat om welk produkt het gaat.
Dan weet ik meteen wat voor soort winkel het is.

Verder hele leuke spullen en mooie foto's! Breekbare spullen kunnen makkelijk woren vervoerd in een speciale verpakking, dus lijkt me geen punt om zoiets te verkopen via het net.
Mvgr. Chyenne

Re: glazenenbekers.nl

32
Hoi Chyenne

bedankt voor je tip. Die grote foto op de homepage is inderdaad niet zo handig / mooi. We willen daarom de aanbiedingen daar gaan plaatsen.

groet, Nico

Re: glazenenbekers.nl

33
Hey Nico,
Hoe gaat het nu allemaal? Lopen de verkopen al iets beter?
Ik vind je sinterklaas/kerstman poppetje links boven (dat ondertussen al gedateerd is) niet bij je webshop passen. Het past niet bij de 'chique' look, die je in mijn ogen wel hebt.
Maar als je gratis verzending aanbiedt, bij bijv. een mok met stippen, dan betaal ik €3,95 en betaal jij €6,75 aan verzendkosten? (het kan dat iemand er maar 1 wil hebben, als de verzending toch gratis is)

Voor wie is het risico van verzenden?
http://www.regenboogschaap.nl alles voor vilten, (antroposofische)poppen maken, breien, haken Veel gevilte slofjes, kralen, mutsen sieraden bloemen etc.

Re: glazenenbekers.nl

34
ja die kerstman paste er niet zo goed bij. Volgend jaar iets beters verzinnen.

De verzendkosten komen nu voor onze rekening. Is alleen voor de feestdagen, in het nieuwe jaar willen wij een ondergrens instellen.

Het bezoekersaantal en de verkoop is gestegen. De site hebben wij bij een ander hosting onder gebracht waardoor we meer bezoekers hebben gekregen.

Ruim 1% van de bezoekers doen een aankoop en dat heeft hoogst waarschijnlijk met de gratis bezorging te maken. Hoop en denk dat als we een staffel in bouwen, bijvoorbeeld tot 50 euro maar 3,5 euro verzendkosten en boven de 50 euro gratis, we deze conversie kunnen aanhouden.

groet, Nico

mooier drinkglazen bij; http://www.glazenenbekers.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: glazenenbekers.nl

35
Wat vervelend dat je website niet goed werkte :|

Vind het een mooie site, ik als leek zou het bijvoorbeeld wel leuker vinden als ik op de knop "laten inpakken" niet weer de zelfde pagina te zien krijg als bij 7 dagen op zicht/ophalen of bezorgen/weilig betalen.
Zou bijvoorbeeld het leuker vinden als je bij laten inpakken op een pagina komt waar je wat leuek voorbeeldjes laat zien van ingepakte artikelen :wink:

Heel veel succes met je site!

Re: glazenenbekers.nl

36
Hoi Betty,

Bedankt voor de tip. Voorbeelden laten zien van hoe we de producten als cadeau kunnen aanbieden is een leuk idee. Ga er mee aan de slag.

groet, Nico