Kan iemand mij helpen met goede zoekwoorden te vinden?

1
Ik kom er maar niet uit wat de beste zoekwoordne voor mij zijn. Ik heb al veel gelezen over seo op internet maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb een webshop gemaakt in biedmeer.nl en daar is nu ook de optie bijgekomen om bij iedere pagina losse metatags te plaatsen worden die net zosnel gevonden als de hoofdpagina's??

met vriendelijke groeten,
Toby.
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Kan iemand mij helpen met goede zoekwoorden te vinden?

3
Dat kunnen nartuurlijk vele verschillende dingen zijn. bijvoorbeeld het merk Riverdale Maar met alleen riverdale kom ik er neit de concurentie is dan te groot riverdale online bijvoorbeeld leverd ook niet veel op. voor de rest de gebruikelijke woorden zoals, Windlicht,kaarsen,lantaarn,kandelaar,kussnens,plaid,vloerkleden, en daarmee ook de bijbehoorende namen erbij.

mvg,
toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Kan iemand mij helpen met goede zoekwoorden te vinden?

5
Toby schreef:Dat kunnen nartuurlijk vele verschillende dingen zijn. bijvoorbeeld het merk Riverdale
Scoren op Riverdale brengt inderdaad veel concurrentie. Wat verkoop je van Riverdale? Spijkerbroeken? Petjes? Caps? De concurrentie in Google op een 'Betaalbare cap van Riverdale' is niet zo groot. Traffic ook niet dus je moet zover gaan als je kunt. Als je al kunt scoren op Cap van Riverdale, dan komt die traffic die ook betaalbare intypt vanzelf. Maar probeer je aan te passen aan je eigen kunnen. Een amateur gewichtheffer moet ook niet direct 1000 kg proberen te tillen.

Creatief denken! Google eens naar 'longtail'!
Nu op mijn weblogs:

Re: Kan iemand mij helpen met goede zoekwoorden te vinden?

6
Het zijn woonaccessoires van Riverdale. ik heb dan ook bijvoorbeeld '' riverdale windlicht'' riverdale aluminium kandelaar'' Dat is toch de bedoeling om de concurentie kleiner te maken ?

groet,
toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Kan iemand mij helpen met goede zoekwoorden te vinden?

9
@Toby , de beste manier om goede data te vinden voor zoekwoorden is even al je gevonden keyword combinaties in een adwords campagne duwen. Die data liegt niet, terwijl de data die je in de keywordtool van Google Adwords er veelal (behoorlijk) naast kan zitten..

Verder kan je ok de auto aanvul optie van Google gebruiken. In jouw geval zal je deze combinaties zien verschijnen :
  • riverdale online shop
    riverdale collectie
    riverdale webshop
    riverdale klok
    etc
http://twitter.com/davelorrez

Re: Kan iemand mij helpen met goede zoekwoorden te vinden?

10
Beste Toby, nog één tip,

Wat je ook nog kan doen om zoekwoorden te vinden.
Op de website alexa.com kan je onder de "tab" site info
een site van de concurrent invoeren.
Klik "Get details"
En je krijgt de top zoektermen. Deze zoektermen kan je als metatags opnemen.

Heel veel succes met je winkel.

Re: Kan iemand mij helpen met goede zoekwoorden te vinden?

13
Er zijn ontzettend veel tools om zoekwoorden te vinden en ze hebben allemaal hun sterke en zwakke kanten.

Veel belangrijker is concurrentie-onderzoek: is het bij een bepaald zoekwoord mogelijk om in de top 4 terecht te komen? Staan er bijvoorbeeld op de zoekterm 'boeken kopen' Bol.com, managementboek.nl en bruna.nl in de top 3 dan kom je daar niet zomaar tussen en kun je beter een langere zoekterm kiezen, zoals 'detective boeken kopen'. Boeken kopen zit er nog steeds in, maar het maakt de concurrentie kleiner.

Zie ook mijn site voor tutorials en stap voor stap videofilmpjes over zoekwoorden vinden

Succes!
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 01 juli 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd. Graag kennis op dit forum delen en niet mensen naar jouw site leiden cq. zelfpromotie maken cq. ons voor linkbuilding gebruiken ;)