Re: Sinterklaas inkopen nog niet van start?

31
Dan wil ik een natuurlijke beautydag :P.

En kinderdag heb ik nooit gehad, mijn ouders zeiden dat is het elke dag. Maar ook ik opperde van er is Moederdag, Vaderdag maar helemaal geen kinderdag. En ja ben er ook niet bepaald voor of zo aangezien het steeds commerciëler wordt.

Dan is het van ja, maar het is toch leuk om erin mee te gaan? Ligt er dus maar net aan.

Re: Sinterklaas inkopen nog niet van start?

33
Ward schreef:De Verenigde Naties hebben een Wereld Kinderdag ingevoerd.
Deze universele kinderdag is elk jaar op 20 november en daarnaast kennen bijvoorbeeld Nederland en Duitsland nog een nationale kinderdag op 1 juni.

Beter te veel dan te weinig kinderdagen. :D
Sinds wanneer is die op 1 juni?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Sinterklaas inkopen nog niet van start?

36
Mijn kinderen waren hun tijd al vooruit...:-) Het was zeker 16 jaar geleden. Het was gelukkig maar eenmalig. Het zal wel de hebzucht zijn geweest naar Playmobil. Het assortiment in Duitsland was veel groter en bovendien lagen de prijzen daar veel lager.

Ik merk het ook dat Sinterklaas bijna jarig is, maar dan in negatieve zin. Wie wil er nu een wandcontactdoos of dimmer van Sinterklaas krijgen?

Zodra het Kerst wordt krijg ik het druk. Veel mensen zijn vrij en dan wordt er in huis gewerkt.