Voorraad indicator aanpassen

1
Weer wat anders , Nu zit er in magento heel mooi een stock indicator, die netjes laat zien of er nog producten beschikbaar zijn.

Nu doet hij dit netjes als het om 1 product gaat. maar als je een grouped product gebruikt
dat krijg je een uitgebreide versie, maar inplaatst van dat hij aangeeft:

- Beschikbaar of Er zijn er nog maar X over.

krijg je een dropdown, hierin is precies te zien hoeveel er in voorraad zijn.
maar nu wil ik de zelfde text hebben. dus zonder dat hij aan iedereen laat zien hoeveel producten er nog zijn, dat ze kunnen zien of het wel of niet beschikbaar is.

dat stoplicht systeem willen we niet gebruiken, dat ziet er niet zo geweldig uit.

Ik weet niet of die op een makkelijke manier te doen is, heb wel even gekeken naar de code maar word er niet heel wijzer van, ik kan zien wel stuk er voor zorgt dat ie de aantallen weergeeft

Code van de grouped product indicator ! :

Code: Selecteer alles

<?php if($this->isMsgVisible()): ?>

	<a class="availability-only product-action feature feature-icon-hover" href="#" id="<?php echo $this->getPlaceholderId() ?>" title="<?php echo $this->__('Only %s left', ($this->getStockQty())) ?>">
        <span class="ic ic-lowstock icon-color-productview"></span>
		<span class="label"><?php echo $this->__('Only %s left', "<strong>{$this->getStockQty()}</strong>") ?><div class="caret">&nbsp;</div></span>
	</a>
	<table id="<?php echo $this->getDetailsPlaceholderId() ?>" class="availability-only-details no-display">
        <col />
        <col width="1" />
        <thead>
            <tr>
                <th><?php echo $this->__('Product Name') ?></th>
                <th class="a-center"><?php echo $this->__('Qty') ?></th>
            </tr>
        </thead>
        <tbody>
        <?php foreach ($this->getChildProducts() as $childProduct) : ?>
            <?php $childProductStockQty = $this->getProductStockQty($childProduct); ?>
            <?php if ($childProductStockQty > 0) : ?>
                <tr>
                    <td><?php echo $childProduct->getName() ?></td>
                    <td class="a-center"><?php echo $childProductStockQty ?></td>
                </tr>
            <?php endif ?>
        <?php endforeach ?>
        </tbody>
    </table>
    <script type="text/javascript">
    //<![CDATA[
    $('<?php echo $this->getPlaceholderId() ?>').observe('click', function(event){
        this.toggleClassName('expanded');
        $('<?php echo $this->getDetailsPlaceholderId() ?>').toggleClassName('no-display');
        event.stop();
        decorateTable('<?php echo $this->getDetailsPlaceholderId() ?>');
    });
    //]]>
    </script>
<?php endif ?>
de code van het stuk voor de standaard indicator is vrij klein, maar hoe deze te combineren :D

Code van de standaard enkel product indicator:

Code: Selecteer alles

<?php if ($this->getProductQtyIncrements()) : ?>
    <div class="product-pricing">
        <?php echo $this->__('%s is available for purchase in increments of %s', $this->getProductName(), $this->getProductQtyIncrements()) ?>
    </div>
<?php endif ?>

Re: Voorraad indicator aanpassen

3
moet ik de bovenst vervangen voor de onderste ?

het is de bedoeling dat de grouped product , op de zelfde manier zijn vooraad weergeeft als dat een single product dat doet.

ik ben niet zo'n script expert, graag een kleine uitleg over waar wat moet en of evt iets vervangen moet worden. de 2 codes in de omschrijving zijn 2 verschillende bestanden.

alvast bedankt

Jerome
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.