Freelancer biedt hulp voor ecommerce webdesign en developmen

1
Hallo allemaal

Dit is mijn eerste bericht op dit forum, al ben ik niet helemaal nieuw omdat ik meer een passieve, anonieme bezoeker ben :). Omdat ik momenteel samenwerk met een freelancer die ontzettend goed werk levert tegen hele lage prijzen, voel ik het als mijn plicht om deze gouden tip te delen met mijn mede-ondernemers. Hopelijk kan ik hiermee iemand behoeden van hetzelfde stroeve begin als wat ik had.

Ik ben nu al een paar maanden bezig met de bouw van mijn eigen webshop. Hosting uitzoeken, domeinnaam, design, contacten leggen, imago uitwerken voor marketing. Allemaal super tijdrovend en het gaat met vallen en opstaan. Nu ben ik eindelijk lekker bezig en ga ik binnenkort online. Ik maak veel gebruik van freelancers via freelancer.com en fiverr.com omdat ik geen groot kapitaal heb en toch voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten :lol: . Dit is niet altijd ideaal vanwege de fysieke afstand en de miscommunicatie die daardoor optreedt. Maar vanwege de prijs is het op dit moment niet anders. Nu werk ik samen met een freelancer uit India die uitstekend Engels spreekt, helder communiceert en zijn vak goed verstaat. Een grote opluchting.

Omdat hij zo goed werk heeft geleverd wil ik hem even in het zonnetje zetten en andere mensen de mogelijkheid geven om voor een klein budget iets moois te laten bouwen. Hij bouwt volledige customized webshops met alle features die je nodig hebt. Een website varieert van de gevraagde features, maar kost tussen de $250 en $300(!). Absurd. Mijn thema bij Shopify kostte me al $150 terwijl hij deze nu piekfijn voor mij heeft nagemaakt :? . Daarbij is mijn website redelijk gecompliceerd, omdat ik een combinatie ben tussen een reguliere webshop en een dropshipper. Daarom zit ik op de 300 dollar. Hij is freelancer maar biedt een jaar gratis service onderhoud wanneer je je website bij hem laat maken. Verder doet hij alles met commerce web development, web applicaties, java, php, advanced php, codeignitor, asp.net etc. Verder weet hij alles van Magento, Wordpress, Joomla en Drupal.

Veel dus. Ik ben dolblij dat ik deze freelancer heb leren kennen. Mocht je ook zijn hulp nodig hebben, dan zijn hier zijn gegevens.

Naam: Anirban Banerjee
skype: anirban023
Email : gowebs@outlook.com

Veel succes allemaal! :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.