Laat je webshop beoordelen & beoordeel shops. 3 Triallers.

1
Hoi,

Ben je webwinkelier, heb je een goede shop maar wil je altijd beter, heb je een kritische blik?

Voor een trial waarin op een gestructureerde manier feedback op webwinkels verzameld wordt zoek ik enkele triallers.

Het idee ontstond door forumleden, komt kort op het volgende neer: review webwinkels (zorgvuldig) en laat je eigen winkel beoordelen door andere webwinkeliers. Het principe is zoals in het feedback-onderdeel op dit forum, maar dan net even anders. Je krijgt een link en een dashboard waarin je je eigen resultaten ziet, de 'benchmark', en als je dat wil nodig je zelf respondenten uit, eventueel ook om je concurrent te laten beoordelen.

Heb je interesse, laat het me dan aub weten per pb en je krijgt meer info.

Groet, Armand

Re: Laat je webshop beoordelen & beoordeel shops. 3 Trialler

3
Mick schreef:Kortom, nog 3 enthousiastelingen gezocht! :wink:
Mick thnx.
De enthousiastelingen bestaan. Dat zie je aan de statistieken in dat stuk forum, met 9787 views.
Nu wordt het wat anoniemer: je ziet je eigen resultaten, en wij posten alleen de totaalresultaten (de beoordeelde shops samen) uit de eerste 'benchmark' hier.
Daarna doe je met je eigen resultaten wat je wil. Bijvoorbeeld: gericht vragen naar verbeterpunten op aspecten hier in het forum. Zeer waarschijnlijk geef je je shop daarmee een lift.

Waarom vind ik dat interessant: ik wil graag tools voor verbetering ter beschikking stellen. Dit is een klein begin. Middelen die doorgaans door een ander en iets groter type club gebruikt worden. Ontwikkel aub iets mee waarmee je de juiste feedback op je winkel krijgt. Concurreer met de wat grotere clubs!

Groeten, Armand