Graag uw mening

1
Beste allemaal,

Per toeval kwam ik op webwinkelforum en ik ben erg tevreden met wat ik lees.
Eerlijke meningen en adviezen.
Zelf ben ik eigenaar van Hip & Trendy (http://www.hipentrendy.nl), en ook ik zou graag
uw ongezouten mening willen vragen over mijn website.
Op dit moment zit ik met mijn webwinkel bij Shoptrader, maar achter de schermen ben ik bezig om alles om te zetten naar SEO.
Het bezoekersaantal loopt op dit moment terug en misschien zit het probleem in de site zelf, alleen zie ik het niet.
Er zijn vast mensen op dit forum die daar hun mening over willen geven.

Met vriendelijke groet,

Astrid

Re: Graag uw mening

2
ik zou je bedrijfsgegevens zetten bij contact
verder ziet je site er erg goed uit;)

en het maken van een acount vindt niet iedereen prettig dus ik zou zorgen dat het ook zonder acount kan;)

verder heb ik ook een vraagje hoeveel betaal je voor die afflicatie partner cleafs per klik en per sale? graag een pb :roll:

Re: Graag uw mening

3
Even aangeklikt...
Eerste indruk: Hey leuk, lekker fris.
Even kijken: Aaaaah wat DRUK!!

Info info info, in allerlei soorten lettertypen, verschillende kleuren letters, verschillende kleuren achtergronden, diverse grootte lettertypen etc. Ik zou hier niet winkelen omdat ik er niet 'rustig' kan rondkijken. En sorry maar die dame op de foto, niet erg vrolijk.

Ook heb ik moeite met het navigeren, zeer versnipperde onderverdeling waar dat niet altijd nodig of logisch is. Of omdat er gewoon weinig producten in staan. Ik ben een beetje snel verdwaald op je site.

Verder heb ik (nog) niet gekeken.

Re: Graag uw mening

4
Meesleepbeest schreef:Even aangeklikt...
Eerste indruk: Hey leuk, lekker fris.
Even kijken: Aaaaah wat DRUK!!

Info info info, in allerlei soorten lettertypen, verschillende kleuren letters, verschillende kleuren achtergronden, diverse grootte lettertypen etc. Ik zou hier niet winkelen omdat ik er niet 'rustig' kan rondkijken. En sorry maar die dame op de foto, niet erg vrolijk.

Ook heb ik moeite met het navigeren, zeer versnipperde onderverdeling waar dat niet altijd nodig of logisch is. Of omdat er gewoon weinig producten in staan. Ik ben een beetje snel verdwaald op je site.

Verder heb ik (nog) niet gekeken.
Bedankt voor je reactie.
Momenteel zijn wij druk bezig met een nieuwe opbouw van onze SEO shop. Dat is de reden dat wij op dit moment niet zoveel doen aan de huidige site.
De navigatie gaat er in ieder geval op vooruit, de fotoos zijn mooier, dame verdwijnt, en er komen ruim 300 produkten bij.

In ieder geval bedankt voor je reactie, we zijn er blij mee.
Ik zal je ook laten weten wanneer de nieuwe shop live gaat.

Mvg,

Astrid
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag uw mening

5
Hoi hoi,

Ook ik heb even rondgekeken in je winkel.
Het ziet er inderdaad erg mooi uit op het eerste gezicht en ik moet zeggen dat er ook erg leuke spulletjes te koop zijn!
Ook ik vind, dat er te veel informatie op je site staat, waarvan ook veel informatie die niet up to date is.
Als ik bij "News" kijk, snap ik niet zo goed, waarom al die items op je site staan. Ik zie niet echt de link tussen het nieuws en je webshop, behalve dat het over trends gaat.
Toen ik bij video's keek, erg leuk gemaakt overigens! Maar dan zie ik iets leuks...en dan kan ik het product niet op je site vinden. Teleurstelling voor de klant :(
Goede doelen, dan zie ik een affiche, maar dat is van afgelopen december
De link "partner programma" is bij mij niet te lezen, omdat het niet binnen het blokje informatie valt, maar net daarbuiten.
Er zijn ook lege stukken. "Moneyclips", "Kindertassen", "On Sale"
Het inloggen vind ik zelf ook altijd onprettig. Ik zag ook, dat je met MultiSafePay werkt en ik weet niet of ik dan weer opnieuw mijn gegevens in moet voeren...maar als dat wel zo is, zou dat me tegenhouden om een bestelling te plaatsen.
Je nieuwsbrieven staan onder "Trend update", heel leuk dat ze op je site staan, maar de laatste zijn van 2009? Als mensen dit zien, denken ze misschien, waarom zou ik me inschrijven voor de nieuwsbrief? Dus ik zou of een recente nieuwsbrief op de site zetten of gewoon een voorbeeld nieuwsbrief zonder datum of geen voorbeeld.
Verder zag ik ook, dat mensen de producten binnen 7 dagen terug moeten sturen en dan zet je eronder dat het wettelijk binnen 7 werkdagen moet (dus ik zou het even gelijk trekken).
Verder zag ik, dat je bij alle producten voor 15.00 besteld morgen in huis hanteert behalve bij drie producten. Misschien is het een idee, om die drie producten ook op voorraad te hebben, zodat je altijd deze service kunt garanderen. Of de drie producten als uitzondering op de regel hebt.

Je schreef al, dat je bezig bent met alles te veranderen, maar ik denk dat het toch ook belangrijk is dat je deze site wat up to date houdt, zodat je de klanten die nu interesse tonen in je winkel ook terugkomen.
En door lege stukken en verouderde informatie, zou ik het idee krijgen, dat de webshop niet meer actief is en zou ik waarschijnlijk niet tot een aankoop overgaan.
Heel veel succes met je winkel en de vernieuwingen, ik ben erg benieuwd :D

Re: Graag uw mening

6
Even over de afkoelingsperiode. De klant hoeft alleen maar binnen 7 dagen aan te geven dat hij een product niet wilt om het terug te kunnen sturen. (Mits je zelf alle gegevens van tevoren of met het product meegezonden hebt, waarmee de klant contact met je op kan nemen. Anders heeft de klant een afkoelingsperiode verlengt met 3 maanden.) De klant hoeft zeer zeker niet binnen een week je artikel terug te sturen. Dat kun je redelijkerwijze ook niet verwachten omdat de klant op het allerlaatste nog hierover mag en kan beslissen. Je kan ook niet eisen dat de verpakking onbeschadigd blijft. De klant mag het uitpakken en bekijken, als de verpakking niet zonder kapot te maken open te maken is mag de klant ook met kapotte verpakking terugsturen.

Ik vind het een klein beetje vreemd dat je naar ideeën zoekt over de huidige shop. Je hebt te maken met terugvallende bezoekersaantallen maar je onderhoud de site ook niet meer. Ligt wel een beetje in het verlengde van elkaar, niet?

Re: Graag uw mening

7
Bij de naam Hip&Trendy verwacht ik eigenlijk andere kleurstellingen. Moderne sfeervolle (warmere?) kleuren. Bij sommige shops werkt blauw prima, maar heb nu een beetje het idee dat ik bij Bol.com aan het shoppen ben. Maar het blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Maar voor mij ziet het er niet hip&trendy uit.
De site is idd. een beetje te druk, kan me niet echt focussen.
Onderaan de pagina staat Hip&Trendy heeft:/ Hip&Trendy wil: die lijnen niet met de overige opsommingen.

Re: Graag uw mening

8
Wat ook niet prettig leest, en velen zelfs niet eens kunnen lezen, al die Engelse termen. Te pas en te onpas gooi je alles door elkaar heen qua EN en NL, er zit ook hier geen lijn in.

Ik denk ook dat je je gewoon beter kan richten op 1 manier van je site doorzoeken en niet 3. Menu, bovenaan en op kleur. Het is gewoon teveel van alles.

Ben het ook met Miran eens dat de kleurstelling niet past, te zakelijk.

Re: Graag uw mening

9
Meesleepbeest schreef:Wat ook niet prettig leest, en velen zelfs niet eens kunnen lezen, al die Engelse termen. Te pas en te onpas gooi je alles door elkaar heen qua EN en NL, er zit ook hier geen lijn in.

Ik denk ook dat je je gewoon beter kan richten op 1 manier van je site doorzoeken en niet 3. Menu, bovenaan en op kleur. Het is gewoon teveel van alles.

Ben het ook met Miran eens dat de kleurstelling niet past, te zakelijk.

Ik wil jullie bedanken voor jullie eerlijke mening. Ik ga er zeker iets mee doen en sommige dingen heb ik al veranderd.

Met vriendelijke groet,

Astrid