Groei in bezoekers

1
Het zegt natuurlijk niet zoveel want liever 5 actieve gebruikers met nuttige adviezen, dan 1000 zinloze spamberichten, maar de laatste tijd doet het forum het écht goed in absolute aantallen.

Deze maand weer een paar hoogtepunten. Zo groeiden we door de 1000 leden barriere, http://www.webwinkelweblog.nl/algemeen/ ... leden.html door de 3000 berichten en afgelopen maand mei hadden we 25% meer bezoekers dan de maand ervoor. Maandag gingen we voor het eerst door de 400 bezoekers op een dag barriere. Daardoor gingen we afgelopen maand, in totaal, door de 50.000 pageviews barriere. Bronnen: Statistieken uit het admin gedeelte en Google Analytics.

Geen extreme getallen maar voor een zeer specifieke doelgroep, webwinkeliers, toch cijfers om zeer trots op te zijn! En 25% groei afgelopen maand geeft wel aan dat we nog steeds de top nog lang niet in zicht hebben!

Dat alles is te danken aan jullie. De leden. Hoe kan ik jullie hier nu passend voor bedanken?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Groei in bezoekers

8
Dirkjan op 2 juni schreef:Deze maand weer een paar hoogtepunten. Zo groeiden we door de 1000 leden barriere, door de 3000 berichten en afgelopen maand mei hadden we 25% meer bezoekers dan de maand ervoor. Maandag gingen we voor het eerst door de 400 bezoekers op een dag barriere. Daardoor gingen we afgelopen maand, in totaal, door de 50.000 pageviews barriere. Bronnen: Statistieken uit het admin gedeelte en Google Analytics.
Een kleine update sinds afgelopen juni, zo'n 5 maanden geleden:
1600+ leden - 60% stijging.
6400+ berichten - 110% stijging.
100.000+ pageviews in afgelopen 30 dagen - 100% stijging.
Ik hoop natuurlijk dat ik rond april/mei weer getallen kan laten zien met 100% stijging maar ben momenteel vooral trots dat we dit al hebben bereikt. Het forum begint een serieuze bron van informatie voor webwinkeliers te worden! Bedankt!
Nu op mijn weblogs:

Re: Groei in bezoekers

10
En terecht, dat het een serieuze bron voor informatie aan het worden is, want dat is het ook!
Gefeliciteerd met de behaalde cijfers, ik hoop dat ze blijven groeien! :D

Re: Groei in bezoekers

12
Ik denk dat dit forum nog heel groot gaat worden. Gezien het aantal webwinkels en de vele mensen die er graag 1 willen denk ik dat er over een langere tijd de 10.000 leden wel wordt gehaald.

groeten