De staffelkorting van Post NL Online Verzendservice

1
Wat ben ik blij nu te verzenden met My Parcel...

Vorig jaar heb ik gebruik gemaakt van Post NL Online Verzendservice. Je bouwt dan een korting op, die gebaseerd is op het aantal pakketten, dat je verstuurt.

Deze korting zou begin volgend kalenderjaar uitbetaald worden (adverteren ze nu ook mee).

Half januari maar eens gebeld, want mijn EUR 293,= was nog steeds niet bijgeschreven. Er zat een foutje in de software en het zou eind van de maand gebeuren. Afgelopen maandag weer gebeld en mijnheer wist mij te vertellen, dat het geld was overgemaakt. Na enige dagen nog geen bijschrijving. Voor de zoveelste keer weer gebeld. Je moet de consumentenmarkt bellen (0,45 per gesprek) en ik kreeg weer de bevestiging dat er iets fout was gegaan, maar het geld zou nu op 5 februari overgemaakt worden. Dit was 100% zeker.

Het is nu 6 februari....en er is weer geen EURO bijgeschreven :-(
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: De staffelkorting van Post NL Online Verzendservice

8
Elektrobert schreef:Mijn man en ik versturen nu via My Parcel.

Maar huidige stand van zaken:
NOG STEEDS GEEN BIJSCHRIJVING!

Weer gebeld. Donderdag gaat er een e-mail uit naar de klanten, Het zal dus nog wel eventjes duren.... :cry:
Ach doet mij denken met mijn remboursbestelling van 12 december. Dan verwacht je 23/24 december het wel op je rekening. Niet dus, gebeld, gemeld op Twitter. Hadden ze het op de verkeerde rekening gestort! Hoe stom kun je zijn!

En vorige week werd ik 2x door hun gebeld met de stand van zaken, maar als het er morgen niet op staat hang ik weer aan de telefoon.

Rembours direct eraf gegooid. Klarna kost dan wel wat in de maand, maar mijn geld krijg ik gegarandeerd. En eindelijk werkt de plugin ook eindelijk goed dus ga daar mee door. Niet meer via PostNL rembours!

Re: De staffelkorting van Post NL Online Verzendservice

13
Electronixs.nl schreef:Ik kreeg mn rembours boven verwachting snel op mn rekening gestort. Al na 2 dagen na aflevering van het pakket. Je rekening nummer is toch wel goed in gevuld?
Ja, want door de telefoon kon ze het doorgeven en klopte precies! Gisteren gebeld en het had al op mijn rekening moeten staan. Ik zo er is niets gestort. Nu ook niet, dus ze gaan er weer achteraan.

Wat is die financiële afdeling een zootje! Echt ze mogen blij zijn dat ze goed zijn in pakketten bezorgen, anders was ik hier helemaal klaar mee geweest.

Re: De staffelkorting van Post NL Online Verzendservice

15
Geweldig had weer PostNL aan de telefoon, nu belde zij mij. 5 februari is het afgerond en ja het kan normaal 2 weken duren voor het op je rekening hebt staan.

Dit zelfde mens zei vorige week van als het eind volgende week niet op je rekening staat moet je even bellen. Vandaar dat ik ook gister belde.

We zijn bijna 2 maanden verder. Echt moet het geld per vrachtschip komen of zo? :x

Re: De staffelkorting van Post NL Online Verzendservice

17
Zyra schreef:
Electronixs.nl schreef:Vandaag op het nieuws dat er 700 mensen bij PostNL eruit moeten. Misschien hebben ze nu geld?

Wel jammer van die banen. Het lijkt soms of er aan de bezuinigingen geen einde komt.

http://www.nu.nl/economie/3991100/minst ... ostnl.html
Laten ze er robots werken of zo, vraag mij af op welke plekken de banen verloren gaan.
Ik denk eerder dat ze vaste medewerkers eruit gooien, en vervolgens terug laten komen als ze nodig zijn als ZZP-er, zoals ze dat ook met de pakketbezorgers hebben gedaan.
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.

Re: De staffelkorting van Post NL Online Verzendservice

19
Het gaat hier dus om postbezorgers die per auto in buitengebieden bezorgen. Dat gaan ze nu per scooter doen. Ook in de winter blijkbaar. Ze kunnen dan mensen aannemen met alleen een scooterrijbewijs die allicht goedkoper zijn.

Ik was Maandag op een depot van PostNL maar het is er echt een zooitje aan het worden. Vroeger was er een portier voor controle. Die is dus weg en je kan zo een pasje pakken voor toegang tot de loods. Je ziet er niemand lopen en de pakketten liggen overal. Omdat er slecht 1 mevrouw aan de lopende band staat om de containers in te stapelen is er geen tijd om zware dozen onder te plaatsen en de lichte erboven. Het word er snel in gekwakt en deurtje dicht.

Het is dus erg belangrijk om een goede stevige verpakking te gebruiken. Persoonlijk mag ik niet klagen en is er vorig jaar tot 100% tevredenheid afgeleverd bij de klant. Ik kreeg wel een een retourje dan ik dacht. Die doos heeft het zwaar gehad maar daar is de verpakking natuurlijk ook voor.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl