Verkoper schreef:Volgens mij moet je daar toch ook goed kritisch naar kijken. Als een produkt niet aanwezig is in de huidige markt dan kan dat natuurlijk ook betekenen dat er óf geen markt voor is óf dat die produkten gewoonweg niet of zeer moeilijk te krijgen zijn (fabrikant- cq. leverancier-technisch).
Long Tail verhaal lijkt me, ze begeeft zich in een niche markt, daar is in principe plek zat voor allerhande producten. Beter dan al die 'algemene' webshops die van alles 'wat' hebben. Waarin 'wat' dus ook alleen maar de hardlopers zijn. Net als in off-line winkels, daar zie je ook alleen de hardlopers op de plank liggen, dat moet ook wel, kostentechnisch gezien. Maar ik denk persoonlijk dat er wel degelijk een flinke markt voor d'r open ligt, mits dat goed aangepakt wordt.
Een goede collega website voor haar als voorbeeld is bijvoorbeeld
http://www.buikbanden.com , deze lui zijn ook in een niche gestapt en al jaren succesvol inmiddels. 1 product in tig variaties, in een winkel vrijwel onmogelijk en beperkt te vinden, op internet succesvol.