Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop in erotische artikelen

6
Nu krijgen we al aardig wat bezoekers maar weinig kopers,
Hebben jullie misschien ideeën of wat kritische punten op de site?
Wat is aardig wat? 300 per dag/week/maand? Je kan inderdaad weinig zinnigs zeggen als je een totaal aan 300 bezoekers hebt gehad. Dan is 3 bestellingen ook niet ongewoon.

Ik vind je kleurgebruik niet erg mooi, grijs. De achtergrond is ook weinig erotisch. Je slider voegt ook weinig toe.
Ik zie nu trouwens "de webshop is in aanbouw, bestellingen worden niet gehonoreerd.

Re: [secret-dutch.nl] Webshop in erotische artikelen

8
Misschien wel door de tekst:
Door op ‘Kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden
Op websites kom je het stukje 'bestelling met betaalplicht' niet vaak tegen en misschien schrikt dat wel af.
Ik bedoel maar, je wil iets kopen en gaat betalen en dan opeens heb je betaalplicht. Wat bedoelt een webwinkel daarmee? Je hoeft het niet uit te leggen, ik snap het wel maar hoe zit dat met de consument?

Re: [secret-dutch.nl] Webshop in erotische artikelen

10
PaulG schreef:Misschien wel door de tekst:
Door op ‘Kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden
Op websites kom je het stukje 'bestelling met betaalplicht' niet vaak tegen en misschien schrikt dat wel af.
Ik bedoel maar, je wil iets kopen en gaat betalen en dan opeens heb je betaalplicht. Wat bedoelt een webwinkel daarmee? Je hoeft het niet uit te leggen, ik snap het wel maar hoe zit dat met de consument?

Klopt wat je zegt, maar is wel verplicht tegenwoordig. Men kan het oplossen hoe TS het heeft gedaan, maar ook door bijvoorbeeld Bestel (bestelling met betaalplicht).

Eerlijk gezegd kan ik niet zeggen dat het mensen afschrikt, want ik zie bij ons de bestellingen alleen maar groeien.
Muurstickers & Sjablonen

Re: [secret-dutch.nl] Webshop in erotische artikelen

12
wat betreft de kleuren, ook niet mijn ding eerlijk gezegd.

Daarnaast is de tekst weer zichtbaar dat bestellingen niet verwerkt worden...

Het kan ook aan de prijzen liggen, althans als men de prijzen gaat vergelijken met andere shops. Als ik bijvoorbeeld enkele namen op beslist nl check dan zie ik er toch wel redelijk veel prijsverschillen inzitten, en niet van een paar euro maar soms wel 20 euro.


@Diekman TS = Topic starter
Muurstickers & Sjablonen