Meer Naamsbekendheid Voor Jouw Webwinkel. Veil Een product!

1
Beste Webshop eigenaren,

Wij hebben op Cheapveilingen actieve bieders die op zoek zijn naar de leukste acties. Zelf bied Cheapveilingen een eigen assortiment van producten aan, maar wij zijn ook op zoek om producten van webwinkels te veilen. (Elektronica, Verzorging en babykleding). Wellicht heb je een product dat niet goed verkoopt?

Wanneer je een product via Cheapveilingen.nl veilt zullen wij alles eraan doen om je product te verkopen. Daarnaast wordt jouw webwinkel bekend onder onze leden en bieders. Onze gebruikers zien bij welke winkel het product geveild wordt en jij krijgt de gegevens wanneer een klant een veiling wint. Het is belangrijk dat het product tegen een laag bedrag wordt geveild!

Daarnaast zullen wij de teksten van jouw product zodanig herschrijven zodat jouw webwinkel / product beter gevonden wordt in Google via Cheapveilingen.
Je betaalt hier niets voor, we werken op basis van het No Cure No Pay principe. Wij doen de promotie en pas wanneer het product verkocht wordt betaal je een percentage over het verkochte product.

http://www.cheapveilingen.nl/aanbieder
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Meer Naamsbekendheid Voor Jouw Webwinkel. Veil Een produ

5
- Worden adwords en andere advertenties ingezet?
Wij werken met adwords om bepaalde producten te verkopen, maar op dit moment krijgen we ook veel organische bezoekers van Google.

- Hoeveel bezoek krijgen jullie al?
150 bezoekers per dag. Daarnaast hebben wij een mail bestand opgebouwd van zwangere vrouwen, en verzorgingsproducten (10k opt in)
- Is er ook een minimum in te stellen?
Ja, je kunt een minimum bedrag instellen voor hoeveel je het product kwijt wil. Er wordt dan een zogeheten reserve veiling aangemaakt.

Re: Meer Naamsbekendheid Voor Jouw Webwinkel. Veil Een produ

6
Kijken jullie ook naar de echtheid van het product bij een webwinkel of maakt dat allemaal niet uit?

Vakantieveilingen doet dat niet en er worden dus nepartikelen verkocht (vooral makkelijk gooien met Swarovski en mensen willen het hebben) en erger mij dood aan dat het gewoon soms voor +/- €20,- verkocht wordt terwijl het niet eens €1,- waard is.
Mensen doen het zelf, maar dan nog ik vind dat daar ook iets door vakantieveilingen voor te zeggen is.

Dus hoe staan jullie hier tegenover? Volgens mij iets beter als ik kijk naar de druppelvormige sieraden. Die overal maar verkocht worden dat het Swarovski is, terwijl dat echt dikke onzin is! Swarovski doet dat namelijk niet, maar te veel die meegaan in de verhalen van eBay en het ook zo hier willen verkopen.

De website ziet er goed uit.