Beste,
Ik zou heel graag wat feedback willen hebben voor mijn webshop: http://www.foir.nl
Bedankt! Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden!
mvg,
Joris Tijsen
Re: Feedback FOIR.nl
2Hallo Joris,
Ik heb net je site bekeken, leuke producten!
Qua inhoud vallen mij persoonlijk meteen twee zaken op:
a) je taalgebruik is niet consequent. Je en u door elkaar, de soorten lampen heten steeds weer anders en er zitten nog wat taalfoutjes in
b) ik kan nergens je bedrijfsgegevens bij elkaar vinden. Eerst klikte ik op contact, waar een formulier onder zit. Prima, maar ergens anders kan ik ook geen bedrijfs- en adresgegevens bij elkaar vinden. Heb ik dit over het hoofd gezien?
Ik denk dat de ervaren webshopeigenaren je vast nog meer kunnen helpen!
Succes met je website!
Britta
Ik heb net je site bekeken, leuke producten!
Qua inhoud vallen mij persoonlijk meteen twee zaken op:
a) je taalgebruik is niet consequent. Je en u door elkaar, de soorten lampen heten steeds weer anders en er zitten nog wat taalfoutjes in
b) ik kan nergens je bedrijfsgegevens bij elkaar vinden. Eerst klikte ik op contact, waar een formulier onder zit. Prima, maar ergens anders kan ik ook geen bedrijfs- en adresgegevens bij elkaar vinden. Heb ik dit over het hoofd gezien?
Ik denk dat de ervaren webshopeigenaren je vast nog meer kunnen helpen!
Succes met je website!
Britta
Re: Feedback FOIR.nl
3Heel erg bedankt voor je bericht!Britttt schreef:Hallo Joris,
Ik heb net je site bekeken, leuke producten!
Qua inhoud vallen mij persoonlijk meteen twee zaken op:
a) je taalgebruik is niet consequent. Je en u door elkaar, de soorten lampen heten steeds weer anders en er zitten nog wat taalfoutjes in
b) ik kan nergens je bedrijfsgegevens bij elkaar vinden. Eerst klikte ik op contact, waar een formulier onder zit. Prima, maar ergens anders kan ik ook geen bedrijfs- en adresgegevens bij elkaar vinden. Heb ik dit over het hoofd gezien?
Ik denk dat de ervaren webshopeigenaren je vast nog meer kunnen helpen!
Succes met je website!
Britta
We gaan je tips toepassen!
Fijne avond verder!
Joris Tijsen
Re: Feedback FOIR.nl
4Nou heel wat is nog mis.
Site lijkt zich aan te passen aan schermbreedte maar doet dit erg slecht.
Soms vallen plaatjes half buiten beeld en soms lopen teksten over elkaar heen.
Er zijn plaatjes die niet zichtbaar zijn (404)
Bij een lamp moest ik kiezen welke kleur ik wilde. namelijk 25w of 60w ??
Pinterest knop komt op een pagina waar je alleen kan volgen. Laat de pinterest pagina zelf zien en dan kunnen ze besluiten wat ze willen volgen. Je gaat toch niet volgen waarvan je niet weet wat het is?
Elke gekozen betaal methode is 45 cent extra! Sorry maar dan ben ik meteen weg wat ik ook wilde bestellen.
Engelse teksten.
Boven 70 euro gratis verzenden maar dat moet ik dan zelf kiezen, gaat niet automatisch! Waarom niet?
Vanuit winkelwagen verder winkelen is winkelwagen bovenin leeg. Winkelwagen links is wel gevuld?
Weer naar winkelwagen zelf is 45 cent voor ideal weg, maar staat wel bij ideal. Na selecteren wordt de prijs weer 45 hoger.
Site is trouwens ook vrij langzaam
Veel vreemde dingetjes....
Site lijkt zich aan te passen aan schermbreedte maar doet dit erg slecht.
Soms vallen plaatjes half buiten beeld en soms lopen teksten over elkaar heen.
Er zijn plaatjes die niet zichtbaar zijn (404)
Bij een lamp moest ik kiezen welke kleur ik wilde. namelijk 25w of 60w ??
Pinterest knop komt op een pagina waar je alleen kan volgen. Laat de pinterest pagina zelf zien en dan kunnen ze besluiten wat ze willen volgen. Je gaat toch niet volgen waarvan je niet weet wat het is?
Elke gekozen betaal methode is 45 cent extra! Sorry maar dan ben ik meteen weg wat ik ook wilde bestellen.
Engelse teksten.
Boven 70 euro gratis verzenden maar dat moet ik dan zelf kiezen, gaat niet automatisch! Waarom niet?
Vanuit winkelwagen verder winkelen is winkelwagen bovenin leeg. Winkelwagen links is wel gevuld?
Weer naar winkelwagen zelf is 45 cent voor ideal weg, maar staat wel bij ideal. Na selecteren wordt de prijs weer 45 hoger.
Site is trouwens ook vrij langzaam
Veel vreemde dingetjes....
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Feedback FOIR.nl
5Site laad inderdaad erg langzaam, daarnaast was het grootste deel van de site onleesbaar door een groot wit blok met een geel kader... nadat de site volledig geladen was bleek dit een kortingscode voor de site...
Een banner met een tijdelijke actie (bijvoorbeeld 10% korting) of gratis verzending lijkt mij een stuk vriendelijker dan zo een irritante en hinderlijke pop-up (ik klik eerder de site weg dan de pop-up)
In het rechte menu "compare products" nog even vertalen naar het Nederlands!!!
Bij elke afbeelding waar ik overheen scroll verschijnt een "Pin it" label, als ik op de afbeelding klik wil ik meer informatie over het product, nu wek je de suggestie dat de afbeelding "ge-Pint" wordt als je hier op klikt.
Het watermerk op de productfoto's is erg opvallend aanwezig, dit kan een stuk subtieler of zelfs weglaten.
Suc-6
Een banner met een tijdelijke actie (bijvoorbeeld 10% korting) of gratis verzending lijkt mij een stuk vriendelijker dan zo een irritante en hinderlijke pop-up (ik klik eerder de site weg dan de pop-up)
In het rechte menu "compare products" nog even vertalen naar het Nederlands!!!
Bij elke afbeelding waar ik overheen scroll verschijnt een "Pin it" label, als ik op de afbeelding klik wil ik meer informatie over het product, nu wek je de suggestie dat de afbeelding "ge-Pint" wordt als je hier op klikt.
Het watermerk op de productfoto's is erg opvallend aanwezig, dit kan een stuk subtieler of zelfs weglaten.
Suc-6
Re: Feedback FOIR.nl
6Heel erg bedankt voor je feedback!Mick schreef:Site laad inderdaad erg langzaam, daarnaast was het grootste deel van de site onleesbaar door een groot wit blok met een geel kader... nadat de site volledig geladen was bleek dit een kortingscode voor de site...
Een banner met een tijdelijke actie (bijvoorbeeld 10% korting) of gratis verzending lijkt mij een stuk vriendelijker dan zo een irritante en hinderlijke pop-up (ik klik eerder de site weg dan de pop-up)
In het rechte menu "compare products" nog even vertalen naar het Nederlands!!!
Bij elke afbeelding waar ik overheen scroll verschijnt een "Pin it" label, als ik op de afbeelding klik wil ik meer informatie over het product, nu wek je de suggestie dat de afbeelding "ge-Pint" wordt als je hier op klikt.
Het watermerk op de productfoto's is erg opvallend aanwezig, dit kan een stuk subtieler of zelfs weglaten.
Suc-6
- Pop up is per direct weggehaald!
- Adres is nu makkelijker te vinden.
- Watermerk is heel klein gemaakt.
- Pinterest wil ik weg gaan halen (blijkt moeilijker dan gedacht, haha!)
- Ik heb op de homepage de slider twee keer zo hoog gemaakt, dit geeft een rustiger effect (ik hoor graag wat jullie er van vinden!)
Super bedankt voor je feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd.
Re: Feedback FOIR.nl
7Beste Joris,
Ook ik heb even gekeken naar je site en deze punten vielen mij op:
- Immens grote slider, waarom?
- Watermerk veel te veel aanwezig!
- Op de home komt de <h1> tag meerdere malen voor, zorg ervoor dat dat max 1 maal per pagina is.
- Site laadt erg traag
- Erg weinig tekst per categorie pagina's
- Categorie pagina's; gaan mensen daar kijken naar producten of lezen over de producten, wat denk je zelf? Wellicht daar dus de omschrijving weghalen, zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt?
- Font gebruik; als je wat pagina's achterelkaar bekijkt, veranderd de font steeds weer, dan weer dikgedrukt, dan weer niet, dan iets groter dan weer niet. Zorg voor een duidelijke stijl en houd die aan door de gehele webshop.
- Verhoog je conversie door de 'in winkelwagen' knop aan te passen (kleur, grootte, tekst)
- Engelse teksten op verscheidene pagina's, vertaal deze even naar Nederlands.
- Foir Social Club (muis wordt geen handje als ik op het plaatje sta?)
Dit ben ik in een korte tijd tegen gekomen, kan dus zijn dat er meer punten nog niet helemaal correct staan.
Succes met de webshop en laat ons weten als je de site weer geupdate hebt!
Ook ik heb even gekeken naar je site en deze punten vielen mij op:
- Immens grote slider, waarom?
- Watermerk veel te veel aanwezig!
- Op de home komt de <h1> tag meerdere malen voor, zorg ervoor dat dat max 1 maal per pagina is.
- Site laadt erg traag
- Erg weinig tekst per categorie pagina's
- Categorie pagina's; gaan mensen daar kijken naar producten of lezen over de producten, wat denk je zelf? Wellicht daar dus de omschrijving weghalen, zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt?
- Font gebruik; als je wat pagina's achterelkaar bekijkt, veranderd de font steeds weer, dan weer dikgedrukt, dan weer niet, dan iets groter dan weer niet. Zorg voor een duidelijke stijl en houd die aan door de gehele webshop.
- Verhoog je conversie door de 'in winkelwagen' knop aan te passen (kleur, grootte, tekst)
- Engelse teksten op verscheidene pagina's, vertaal deze even naar Nederlands.
- Foir Social Club (muis wordt geen handje als ik op het plaatje sta?)
Dit ben ik in een korte tijd tegen gekomen, kan dus zijn dat er meer punten nog niet helemaal correct staan.
Succes met de webshop en laat ons weten als je de site weer geupdate hebt!
Klaas Koopman - SEO Specialist & Affiliate Marketing Specialist (ook werkzaam als consultant)
Re: Feedback FOIR.nl
8Bedankt voor je feedback!Klaas Koopman schreef:Beste Joris,
Ook ik heb even gekeken naar je site en deze punten vielen mij op:
- Immens grote slider, waarom?
- Watermerk veel te veel aanwezig!
- Op de home komt de <h1> tag meerdere malen voor, zorg ervoor dat dat max 1 maal per pagina is.
- Site laadt erg traag
- Erg weinig tekst per categorie pagina's
- Categorie pagina's; gaan mensen daar kijken naar producten of lezen over de producten, wat denk je zelf? Wellicht daar dus de omschrijving weghalen, zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt?
- Font gebruik; als je wat pagina's achterelkaar bekijkt, veranderd de font steeds weer, dan weer dikgedrukt, dan weer niet, dan iets groter dan weer niet. Zorg voor een duidelijke stijl en houd die aan door de gehele webshop.
- Verhoog je conversie door de 'in winkelwagen' knop aan te passen (kleur, grootte, tekst)
- Engelse teksten op verscheidene pagina's, vertaal deze even naar Nederlands.
- Foir Social Club (muis wordt geen handje als ik op het plaatje sta?)
Dit ben ik in een korte tijd tegen gekomen, kan dus zijn dat er meer punten nog niet helemaal correct staan.
Succes met de webshop en laat ons weten als je de site weer geupdate hebt!
- Het lijkt erop dat m'n webshop nu heel snel is (Ik hoor graag van jullie of dat echt zo is!)
- Ik ga de 'winkelwagen' knop idd heel snel aanpassen!
- De giga slider is een tijdelijke test, ik ga kijken hoe erop gereageerd wordt! (bouncerate etc)
Heel erg bedankt voor de tips! Ik ga ze bijna allemaal toepassen!
Super bedankt en fijne avond verder!
Joris Tijsen
Re: Feedback FOIR.nl
9Nog wat kleine dingen aangepast:
- Pinterest weggehaald van de website (Nu geen Pin it- plaatjes bij elke afbeelding meer!)
- FOIR SOCIAL CLUB - veranderd naar korting ontvangen?
- Grote watermerken op de homepage superklein gemaakt.
- Grote banners kleiner gemaakt in file size.
Ik heb nu een laadtijd van 1,25s! Straks de H1 koppen veranderen en de fonts overal zoveel mogelijk hetzelfde maken.
Bedankt,
Joris Tijsen
- Pinterest weggehaald van de website (Nu geen Pin it- plaatjes bij elke afbeelding meer!)
- FOIR SOCIAL CLUB - veranderd naar korting ontvangen?
- Grote watermerken op de homepage superklein gemaakt.
- Grote banners kleiner gemaakt in file size.
Ik heb nu een laadtijd van 1,25s! Straks de H1 koppen veranderen en de fonts overal zoveel mogelijk hetzelfde maken.
Bedankt,
Joris Tijsen
Re: Feedback FOIR.nl
10Goedemorgen!
Ik heb nog wat dingen verbeterd aan de website en ben druk bezig met de homepage.
- Rechter blok met USP's verbeterd, is nu naar mijn mening rustiger en duidelijk.
- Compare products vertaald naar Nederlands, net als de tweede footer.
- Welkom tekst boven logo aangepast.
- Taalfouten op homepage weggehaald/verbeterd.
Ik hoor graag van jullie
mvg,
Joris Tijsen
Ik heb nog wat dingen verbeterd aan de website en ben druk bezig met de homepage.
- Rechter blok met USP's verbeterd, is nu naar mijn mening rustiger en duidelijk.
- Compare products vertaald naar Nederlands, net als de tweede footer.
- Welkom tekst boven logo aangepast.
- Taalfouten op homepage weggehaald/verbeterd.
Ik hoor graag van jullie
mvg,
Joris Tijsen
Re: Feedback FOIR.nl
11Het geeft mij nog steeds een vrij amateuristisch gevoel. Mede omdat de site full width is en er weinig aan de afwerking is gewerkt. Let wel, dit is mijn gevoel, ik weet niet hoe het zit met de conversie en winst, want daar draait het uiteindelijk om.
Klaas Koopman - SEO Specialist & Affiliate Marketing Specialist (ook werkzaam als consultant)
Re: Feedback FOIR.nl
12Beste Joris,
Je geeft aan dat je de teksten hebt verbeterd. Heeft iemand jouw teksten gecontroleerd? Heb je iemand in je omgeving die je kunt vragen eens mee te denken over de opbouw van je teksten?
Groeten,
Britta
Je geeft aan dat je de teksten hebt verbeterd. Heeft iemand jouw teksten gecontroleerd? Heb je iemand in je omgeving die je kunt vragen eens mee te denken over de opbouw van je teksten?
Groeten,
Britta
Re: Feedback FOIR.nl
13Bedankt voor je feedback! Heb je misschien tips?Klaas Koopman schreef:Het geeft mij nog steeds een vrij amateuristisch gevoel. Mede omdat de site full width is en er weinig aan de afwerking is gewerkt. Let wel, dit is mijn gevoel, ik weet niet hoe het zit met de conversie en winst, want daar draait het uiteindelijk om.
Ik ben best tevreden over het conversie percentage, maar het kan altijd beter natuurlijk.
Mvg,
Joris Tijsen
Re: Feedback FOIR.nl
14Bedankt voor je bericht Britta, ik had het nu over de spelfouten. Ik heb net de teksten doorgestuurd en deze zullen zo snel mogelijk correct op de site komen!Britttt schreef:Beste Joris,
Je geeft aan dat je de teksten hebt verbeterd. Heeft iemand jouw teksten gecontroleerd? Heb je iemand in je omgeving die je kunt vragen eens mee te denken over de opbouw van je teksten?
Groeten,
Britta
bedankt!
Joris Tijsen
Re: Feedback FOIR.nl
15Wat is je huidige conversie en hoe test je dit? Voer je bijv. wel A/B splittests door?FOIR schreef:Bedankt voor je feedback! Heb je misschien tips?Klaas Koopman schreef:Het geeft mij nog steeds een vrij amateuristisch gevoel. Mede omdat de site full width is en er weinig aan de afwerking is gewerkt. Let wel, dit is mijn gevoel, ik weet niet hoe het zit met de conversie en winst, want daar draait het uiteindelijk om.
Ik ben best tevreden over het conversie percentage, maar het kan altijd beter natuurlijk.
Mvg,
Joris Tijsen
Klaas Koopman - SEO Specialist & Affiliate Marketing Specialist (ook werkzaam als consultant)