Ervaringen packNtrace

1
Deze week heb ik een mail ontvangen van packNtrace waarin ze vertellen dat ze voordelig pakketten kunnen versturen door volumeafspraken met DPD, UPS, FedEx e.d.. Zo zeggen ze dat ze binnen Nederland en België binnen 24 uur afleveren (NL vanaf €4,75).

Heb ze even gegoogled en blijken in 2014 failliet te zijn gegaan, overgenomen zijn en door zijn gegaan.

Heeft iemand ervaring met packNtrace?

Alvast bedankt!

Robbie

Re: Ervaringen packNtrace

2
Omdat er geen reacties kwamen heb ik gewoon een offerte aangevraagd om te kijken wat ze te bieden hebben.

Vaste prijs voor pakketten NL, BE, LUX en DE afhankelijk van het aantal pakketten dat je verstuurt. Maximale afmetingen (zonder toeslag) zijn 120x60x50 cm en maximaal gewicht is 31,5kg (zwaarder kan maar met toeslag).
Ik kreeg 5,75 geboden voor pakketten binnen NL voor 100 pakketten per jaar.

Kan iemand mij vertellen of dit een redelijk aanbod is? Ik doe 't nu via PostNL dus het scheelt behoorlijk eigenlijk.

Hopelijk kan een van jullie mij adviseren...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaringen packNtrace

7
My Parcel (600 - 1000 pakketten per jaar) rekent EUR 5,25 per pakket. Je kan bijbetalen voor levering alleen aan huis, handtekening of verzekerd (tot EUR 50.=: EUR 0,50, tot EUR 250,=: EUR 1,00 en anders EUR 1,50).

Waarom moet er altijd zo beknibbeld worden? Ik ga liever in zee met iemand, die betrouwbaar is en dan betaal ik liever EUR 0,20 per pakket meer, maar mijn pakket wordt wel bezorgd en binnen 24 uur na aanbieden.

De klantenservice is ook zeer goed. Je verstuurt met Post NL. Alleen biedt de klantenservice van Post NL niet de service, die My Parcel biedt.

Re: Ervaringen packNtrace

8
Bedankt voor de adviezen, zal eens me nog eens oriënteren op vervoerders.

@i-mobile:
De pakketten die afgehaald moeten worden, worden verzonden met DPD maar in het geval van een spoedje ook door FedEx of UPS zei de beste man. Zelf afleveren bij PostNL kan ook met €0,80 korting per pakket (tot 10kg). De pakketten zijn standaard verzekerd tot €500.

Re: Ervaringen packNtrace

9
Ik sluit mij aan bij het advies voor Myparcel.
Belangrijke reden; de door mij tot nu toe (8 maanden) ervaren service is zeer goed!
Telefonisch zijn ze goed te bereiken en wat niet direct beantwoord kan worden, wordt uitgezocht en je wordt daarover per email (vlot) geïnformeerd.
In twee gevallen waar de status van een zending onduidelijk was werd dit uitgezocht door een medewerkster van Myparcel en werd ik daarover perfect geïnformeerd. Een zending naar de VS "verdween" van de tracking en ook in dit geval werd het uitgezocht en de belofte: "ik hou het voor je in de gaten en als er veranderingen in de status zijn, laat ik het je weten" werd stipt nagekomen met enkele mailtjes tot uiteindelijk het verlossende bericht; "goed nieuws Hans, je pakket wordt vandaag bij de klant afgeleverd".
Er wordt zo hier en daar veel beloofd maar weinig waar gemaakt. Zo niet bij Myparcel!
Ik ben dus een meer dan tevreden klant!
No guts no glory!

Re: Ervaringen packNtrace

10
Werd vandaag benaderd door een transporteur. Gegarandeerd 20 ct goedkoper dan de huidige vervoerder. Ben nu klant van MyParcel met een goede koppeling vanuit de webshop en zeer goede service. Waarom zou ik voor 20 ct problemen op gaan zoeken.

Ook hulde voor PostNL, 1200 pakketten verzonden vorig jaar en geen 1 beschadigd of kwijt.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl