Backorders op pakbon bij deelverzending

1
Goedemiddag allemaal,

Ik ben op zoek naar een extensie voor het volgende.

Het komt bij ons nog weleens voor dat 1 product van een bestelling in backorder valt. Wanneer je dan bij de verzending dat ingeeft verdwijnt het product van de pakbon of verandert de hoeveel van dat desbetreffende product.

Weet iemand of er een extensie is die bijvoorbeeld ook weergeeft op de pakbon hoeveel van een product of welk product in backorder staat ?

Re: Backorders op pakbon bij deelverzending

3
Ik heb in ZenCart de status "nalevering volgt" aangemaakt. Van wat geleverd is en nog moet komen doe ik verslag en dat kan op een paklijst worden afgedrukt, die bij de factuur wordt gevoegd. Pas wanneer alles is verzonden krijgt de order de status "verzonden" Er zijn toch ook nog wel andere systemen die deze mogelijkheden hebben?

Re: Backorders op pakbon bij deelverzending

4
Het lijkt me wel inderdaad dat er nog meer moet zijn..

Ik ben er echter al een tijdje naar op zoek maar heb nog niet iets gevonden helaas.

Het is op dit moment nu ook zo dat de bestelling niet op complete komt te staan wanneer er nog een nalevering volgt. Alleen zie je dat op de pakbon op dit moment nog niet terug omdat daar alleen de daadwerkelijk verzonden artikelen op komen te staan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.