Alexander van Robotwinkel, aangenaam!

1
Hallo iedereen,

Al een aantal maanden bezocht ik regelmatig dit forum, maar sinds ik 3 weken mijn eigen webwinkel heb nu maar eens besloten om me voor te stellen!

Ik ben Alexander, slechts 17 jaar jong en ben sinds mijn 15e al actief met 'internet ondernemen'. Het was allemaal begonnen met mijn eigen grafisch ontwerp bureau, dat voortkwam uit een uit de hand gelopen hobby. Toen heb ik begin dit jaar besloten om een nieuwe richting in te slaan en dat begon toen ik de domeinnaam http://www.robotwinkel.nl op de kop had getikt.

Voor mij een mooie kans om een webwinkel te beginnen in producten waar ik zelf ook veel affiniteit mee heb. Op dit moment alleen nog maar drones in de aanbieding, maar dat komt omdat ik nog opzoek ben naar een (dropship) leverancier voor o.a. robotstofzuigers. Ik besloot laatst om gewoon zo snel mogelijk de webshop online te gooien om vanaf daar verder uit te breiden, je moet immers ergens beginnen.

Als jullie vragen hebben hoor ik het graag! :-)

Re: Alexander van Robotwinkel, aangenaam!

3
Jurre Lammertse schreef:Leuk verhaal!

Mooi spul op je webshop staan! Nog niet zo lang online zeg je. Valt het je mee of tegen wat je nu aan afzet haalt, en aantal bezoekers etc?
Hallo Jurre,

Bedankt voor je reactie! :-) Nee klopt, nog geen 3 weken! Nou op dit moment bied ik voornamelijk hele dure producten aan in de webshop, dus dit is ook niet iets wat mensen zomaar kopen. Het aantal bezoekers en bestellingen tot nu toe ben ik erg tevreden over. Zit stabiel rond de 30 bezoekers per dag op dit moment, maar dit stijgt langzaam. Ik heb er een goed gevoel bij in ieder geval.

Ik heb op dit moment al een heel lang lijstje met dingen die ik wil toevoegen en veranderen, maar ik ga binnenkort ook beginnen aan marketing. Alleen door de komende examens, middelbare scholier hè, ben ik momenteel wel druk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Alexander van Robotwinkel, aangenaam!

5
Elektrobert schreef:Mooie artikelen en ik zie dat je bent gegaan voor het duurdere product. Heel goed dat je ook losse onderdelen aanbiedt. Ik wens je veel succes met je onderneming.
Ja klopt, maar ik ga op termijn ook goedkopere en meer modellen toevoegen aan het assortiment! :-) Ja zeker, een drone crasht regelmatig dus reserve aandelen aanbieden is helemaal niet zo'n slecht plan.

Super bedankt!

Re: Alexander van Robotwinkel, aangenaam!

10
Ikfixhetvoorje & Frans, dankjewel! :-)
Peterk schreef:Leuke winkel.
Succes ermee, kans dat ik zelf eens wat bestel bij je 8)
Peter
Haha ben erg benieuwd, zie je bestelling wel verschijnen!
joris96 schreef:Mooie moderne webwinkel! Vindt t altijd fijn jonge, gedreven ondernemers te zien starten. (ik ben ook maar 18)
Zeker een goed moment om mee te beginnen, nu drones erg hip zijn.

Succes
Bedankt voor het compliment! Ja zeker, vakkenvullen zie ik niet zo zitten haha. Klopt, en 'Robotwinkel' is heel breed, dus ik kan er ook alle kanten mee op.