Aangenaam kennis te maken

1
Hi Mijn naam is Pamela. Ik ben sinds 1 week officieel in de lucht met mijn webwinkel: http://www.ironqueens.nl

Mijn hobby's zijn fitnessen, gezonde voeding, leuke dingen doen met mijn gezin en familie en zonvakanties.

Ik liep al geruime tijd met de gedachte om voor mezelf te beginnen, naast mijn werk in loondienst. Maar kon steeds maar niet de vinger leggen op wat dat dan precies moest gaan worden. Tot ik het ineens had: fitness kleding voor vrouwen in leuke vrolijke kleuren. Daar ben ik de afgelopen maanden intensief mee bezig geweest. Dus zo gezegd, zo gedaan.... et voilá we zijn live en open for business. Heb er ontzettend veel plezier in en heb grote plannen....

Ik heb een pakket afgenomen bij mijnwebwinkel.nl

Nu ga ik maar ff neuzen in het forum... kijken of k nog handige tips tegenkom.

Groeten,
Pamela

Re: Aangenaam kennis te maken

2
Hallo Pamela,

Leuke webshop en leuke artikelen. Ik weet niet of je hier geopend hebt voor feedback voor je website, maar een aantal tips wat mij meteen opviel:

De zwarte achtergrond is wel heel erg zwart, bovenbalk zwart met het mooie logo is genoeg lijkt me.

Ook klopt het niet helemaal als je naar producten gaat. Daar kan je kiezen tussen legging etc maar dat zie je amper, mede door de zwarte achtergrond.

Succes.

Re: Aangenaam kennis te maken

3
Leuke producten, denk dat er zeker markt voor is! Succes ermee in ieder geval!

Op welke manier ben je van plan jouw producten en jouw webshop onder de aandacht te brengen, en je sales te vergroten? Hier ben ik altijd wel benieuwd naar :)

Groet, Jurre
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!

Re: Aangenaam kennis te maken

4
StrAAt schreef:Hallo Pamela,

Leuke webshop en leuke artikelen. Ik weet niet of je hier geopend hebt voor feedback voor je website, maar een aantal tips wat mij meteen opviel:

De zwarte achtergrond is wel heel erg zwart, bovenbalk zwart met het mooie logo is genoeg lijkt me.

Ook klopt het niet helemaal als je naar producten gaat. Daar kan je kiezen tussen legging etc maar dat zie je amper, mede door de zwarte achtergrond.

Succes.
Bedankt voor je reactie strAAt. Ik heb me aangemeld om hier op het forum wijzer te worden omtrent alles wat betrekking heeft op een webshop. Daarnaast sta ik open voor alle feedback... Bedankt voor de tips.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aangenaam kennis te maken

5
Jurre Lammertse schreef:Leuke producten, denk dat er zeker markt voor is! Succes ermee in ieder geval!

Op welke manier ben je van plan jouw producten en jouw webshop onder de aandacht te brengen, en je sales te vergroten? Hier ben ik altijd wel benieuwd naar :)

Groet, Jurre

Bedankt Jurre! Ik ben van plan verschillende lifestyle beurzen en sportevenementen te bezoeken en zal hier actief flyeren en/of staan met een kraam, ik sponsor atleten uit de fitnessindustrie en ik ben actief op social media en wil ik gaan bloggen. En adverteren dmv Adwords.