Sinds enige tijd krijg ik geen bevestigings email meer na een bestelling.
De klant die de bestelling heeft gedaan ontvangt wel een bevestigings email.
Bij mijn hosting provider TransIp heb ik een ticket aangemaakt en zij kwamen met de opmerking dat ze een maatregel doorgevoerd hebben waardoor mails niet meer verzonden kunnen worden met een afwijkend 'van'-adres vanaf een website. Maar dit is niet het geval. Het email adres is hetzelfde.
Ik gebruik mijn webwinkel 5.5 van Logivert.
Dit is het stukje software in mijn webwinkel waar het om gaat: Bij de laatste stap word de mail functie 2x aangeroepen, een mail voor de klant en een mail voor mij.
Code: Selecteer alles
$mail = $tpl->fetch("order_confirmation_$order_curr_lang.html");
$shopowneremail = $conf->data['LV_OPTIONS']['SHOP_OWNER_EMAIL'];
$customeremail = $tpl->getTemplateVars('email');
$headers .= "MIME-Version: 1.0\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=utf-8\n";
$headerscustomer .= "From: ".$shopowneremail."\n";
$headerscustomer .= "Reply-To: ".$shopowneremail."\n";
$headerscustomer .= "Return-Path: ".$shopowneremail."\n";
$headersowner .= "From: ".$customeremail."\n";
$headersowner .= "Reply-To: ".$customeremail."\n";
$headersowner .= "Return-Path: ".$customeremail."\n";
$thesubject = encode_iso88591(html_entity_decode($language->xml_array['LV_OPTIONS_SITETITLE']));
mail($customeremail,$thesubject,$mail,$headers . $headerscustomer);
mail($shopowneremail,$thesubject,$mail,$headers . $headersowner);