Beste mensen
Mijn checkout heeft een probleem met het versturen naar een ander adres. Als alles ingevuld is gaat het niet door naar de bank.
Ik krijg dan een email dat de betaling mislukt is omdat enkele velden niet zijn ingevuld. Terwijl dat wel gebeurt is.
Naar het factuur adres sturen werkt gewoon.
Ik was hier op atent gemaakt door een klant.
Lijkt of de velden niet weggeschreven kunnen worden in het systeem.
Iemand een idee?
Peter
Re: Checkout probleem
2Eigenlijk weet je al wat er fout gaat, je moet het alleen oplossen in de software. Wie heeft het gemaakt? Daar zit de fout.
Re: Checkout probleem
3Hoi Paul
Het is de checkout van Lotus Breath.
deze heeft gewoon gewerkt.
De schrijfrechten staan goed.
Ik weet het niet zeker ,maar het lijkt gebeurd te zijn na de update van de lekken van magento.
Ik heb de site helemaal zelf gebouwd, maar ben geen developer.
Op dit moment is de product sync bezig.
Als die klaar is maak ik een nieuwe backup en ga de checkout opnieuw er op zetten.
Wordt vervolgt.
Peter
Het is de checkout van Lotus Breath.
deze heeft gewoon gewerkt.
De schrijfrechten staan goed.
Ik weet het niet zeker ,maar het lijkt gebeurd te zijn na de update van de lekken van magento.
Ik heb de site helemaal zelf gebouwd, maar ben geen developer.
Op dit moment is de product sync bezig.
Als die klaar is maak ik een nieuwe backup en ga de checkout opnieuw er op zetten.
Wordt vervolgt.
Peter
Re: Checkout probleem werkt weer
4Het werkt weer. Bleek dat de checkout een bepaald block niet kon vinden.
Kon dat niet oplossen en de support reageerde niet
Uiteindelijk er een andere betaalde checkout er op gezet.
Peter
Kon dat niet oplossen en de support reageerde niet
Uiteindelijk er een andere betaalde checkout er op gezet.
Peter
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.