Re: Redesign! We komen er niet uit

4
De eerste is de mooiste denk ik zelf. Maar dat is niet het enige wat belangrijk is. Wat is belangrijker om aan je klanten te laten zien. De usps of de review scores en de thuiswinkel badges?

De enige manier om er achter te komen is om het te testen. Als je analytics gebruikt zou je een contentexperiment kunnen opzetten.

Maar in de praktijk heb ik gemerkt dat de locatie van dit soort elementen het niet heel veel uit lijkt te maken. Zolang je alles maar wel zichtbaar hebt op je site.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Redesign! We komen er niet uit

5
Alvast super bedankt voor jullie meningen, dat wordt zeer gewaardeerd.

Mijn gedachten zijn dat je maar een keer een eerste indruk kan maken en dat onze goede klanten reviews (ekomi) en het winnen van een thuiswinkelawards meer vertrouwen geven. Dit zal bewust en onbewust beter werken. De USP komen pas op een tweede plaats. Helaas kunnen wij nog niet tot 22.00 uur verzenden of alles gratis versturen. Het is dus moeilijk om met de USP's te vebluffen. De USP's kunnen ook op de productpagina en categorie pagina's getoond worden.

De gedachten van mijn designer zijn precies andersom.
Die zegt dat de USP prominent op elke pagina in de header moeten staan omdat iedereen dat wil weten. Maar ik denk dat de USP onbewust in de eerste indruk niet meewerken aan het vertrouwen en pas op een later moment belangrijk zijn.

Ik wil graag jullie eerlijke mening
Ons doel van het desig is less is more, we willen dus een heel clean ontwerp en niet alles volproppen omdat we alles moeten laten zien.

Re: Redesign! We komen er niet uit

6
Een combinatie is meestal nog beter:

a. Gebruik de header met gouden sterren plus keurmerken en awards
Dat zou je de algemene indruk kunnen noemen.

b. Plaats de USP's lager op de productpagina, in de buurt van de koopknop.
Dit zijn de specifiekere bijzonderheden die direct van belang voor het kopen zijn: voorraad, levertijd, betaalmogelijkheden, ruilen/retourneren, garanties en dergelijke.
StoreCore.io

Re: Redesign! We komen er niet uit

8
We gaan er een combi van maken.

USP zijn inderdaad moeilijk, toen we begonnen waren we uniek, maar klanten worden steeds meer verwend door de coolblues en bols van deze wereld.
Wanneer je met een eigen magazijn werkt en de aantal zendingen niet zo groot zijn kun je niet tot 22.00 bestellingen verwerken om de volgende dag te leveren.
Bij ons komen DHL en PostNL elke dag om 16:00 laden.

Retouren hebben we nauwelijks 1 op de 100 is al veel, daarom kunnen we gratis retour ook makkelijk aanbieden.

Zit er nog aan te denken om gratis te gaan verzenden vanaf 100 euro. Wij werken met redelijk dunne marges en soms zware producten die al duur zijn om te verzenden. We hebben er een paar jaar geleden voor gekozen om een lijn te trekken met de verzendkosten en deze ongeacht het bedrag op 3.95 te zetten. Maar mensen zijn soms over dit bedrag al gefrustreerd wanneer ze een duur product bestellen.

Toch moeten de kosten wel gedekt worden, in de prijs doorberekenen is geen optie, en vindt ik ook niet transparant genoeg.

Re: Redesign! We komen er niet uit

9
De eerste geeft een betere indruk en zou mij sneller aansporen om iets te kopen omdat het gaat om ervaringen van buitenaf en dus niet een belofte van de webwinkel zelf. Dus dat is iets waaruit blijkt dat jullie je belofte nakomen. Dat is belangrijk om te weten. De informatie in de eerste is natuurlijk ook iets wat men graag wilt weten. Die kan je echter ook op je homepage verwerken boven de vouw. Ik zou ook gaan voor een combinatie. Dit zijn allemaal info's die men kan aansporen dus niet kiezen, allebei gebruiken op een visueel rustig ogende manier. Succes!
Arabische parfumolie & Alcoholvrije geuren
http://www.arabianscent.nl