Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?

35
Wel als je het bij de pakketpost laat stoppen. Dan klopt de track & trace ook gewoon. Zoals reeds in andere topics vermeldt, heeft de medewerker bij het servicepunt de mogelijkheid om het ook als pakketpost te behandelen. Als ze dat doen, is het wel gewoon een daadwerkelijke pakketzending inclusief duidelijke track & trace met tijdvak indicatie.

Enkel krijgen de medewerkers de instructie, om het als briefpost te behandelen. Je moet het dus lief vragen, om het als pakket te laten behandelen. Kost niets extra.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?

36
Mijnnaam schreef:Als je de term zwarte lijst nou eens niet gebruikt....Ik vraag me af wat daar de juridische knelpunten bij kunnen zijn. Immers streef je als webwinkels in deze naar een optimale dienstverlening naar je klant toe met de beste prijs kwaliteitsverhouding door alleen daar waar nodig aangetekend te versturen.
Dit onderwerp loopt al heel lang en daarom haal ik ook even een stukje aan van 2015. Een zwarte lijst of hoe je het ook noemt mag dan wel niet, maar samenwerking is niet verboden en een lijst met twijfelgevallen kan ook in een beschermde omgeving waar alleen toegang is met gebruikersnaam en wachtwoord. Het openbare is er dan al vanaf. Vraag je nog €10,- per jaar aan de gebruikers dan is het nog meer besloten.

Elke Albert Heijn heeft een mooie map met fotos van winkeldieven en elke supermarkt manager laat deze map graag zien aan collega's uit welke branche dan ook, bijvoorbeeld om de winkelstraat een stukje veiliger te maken.

Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?

37
Decalpunt.nl schreef:Elke Albert Heijn heeft een mooie map met fotos van winkeldieven en elke supermarkt manager laat deze map graag zien aan collega's uit welke branche dan ook, bijvoorbeeld om de winkelstraat een stukje veiliger te maken.
Je bedoelt klant van de week :wink: